M. Akın, "Ürün, Kullanıcı Ve Müşteri Odaklı Yaklaşımların Karşılaştırılması," Pamukkale İşletme ve Bilişim Yönetimi Dergisi , vol.6, no.1, pp.35-46, 2020
Akın, M. 2020. Ürün, Kullanıcı Ve Müşteri Odaklı Yaklaşımların Karşılaştırılması. Pamukkale İşletme ve Bilişim Yönetimi Dergisi , vol.6, no.1 , 35-46.
Akın, M., (2020). Ürün, Kullanıcı Ve Müşteri Odaklı Yaklaşımların Karşılaştırılması. Pamukkale İşletme ve Bilişim Yönetimi Dergisi , vol.6, no.1, 35-46.
Akın, MUSTAFA. "Ürün, Kullanıcı Ve Müşteri Odaklı Yaklaşımların Karşılaştırılması," Pamukkale İşletme ve Bilişim Yönetimi Dergisi , vol.6, no.1, 35-46, 2020
Akın, MUSTAFA. "Ürün, Kullanıcı Ve Müşteri Odaklı Yaklaşımların Karşılaştırılması." Pamukkale İşletme ve Bilişim Yönetimi Dergisi , vol.6, no.1, pp.35-46, 2020
Akın, M. (2020) . "Ürün, Kullanıcı Ve Müşteri Odaklı Yaklaşımların Karşılaştırılması." Pamukkale İşletme ve Bilişim Yönetimi Dergisi , vol.6, no.1, pp.35-46.
@article{article, author={MUSTAFA AKIN}, title={Ürün, Kullanıcı Ve Müşteri Odaklı Yaklaşımların Karşılaştırılması}, journal={ Pamukkale İşletme ve Bilişim Yönetimi Dergisi}, year=2020, pages={35-46} }