A. Babapour Golezani, "Matematik Derslerinin Mathematıca İle Yapılması Ve Konu Bazlı Algı Değişiminin İncelenmesi," International JOURNAL OF SOCIAL, HUMANITIES AND ADMINISTRATIVE SCIENCES , vol.8, no.52, pp.656-666, 2022
Babapour Golezani, A. 2022. Matematik Derslerinin Mathematıca İle Yapılması Ve Konu Bazlı Algı Değişiminin İncelenmesi. International JOURNAL OF SOCIAL, HUMANITIES AND ADMINISTRATIVE SCIENCES , vol.8, no.52 , 656-666.
Babapour Golezani, A., (2022). Matematik Derslerinin Mathematıca İle Yapılması Ve Konu Bazlı Algı Değişiminin İncelenmesi. International JOURNAL OF SOCIAL, HUMANITIES AND ADMINISTRATIVE SCIENCES , vol.8, no.52, 656-666.
Babapour Golezani, ALİ. "Matematik Derslerinin Mathematıca İle Yapılması Ve Konu Bazlı Algı Değişiminin İncelenmesi," International JOURNAL OF SOCIAL, HUMANITIES AND ADMINISTRATIVE SCIENCES , vol.8, no.52, 656-666, 2022
Babapour Golezani, ALİ B. . "Matematik Derslerinin Mathematıca İle Yapılması Ve Konu Bazlı Algı Değişiminin İncelenmesi." International JOURNAL OF SOCIAL, HUMANITIES AND ADMINISTRATIVE SCIENCES , vol.8, no.52, pp.656-666, 2022
Babapour Golezani, A. (2022) . "Matematik Derslerinin Mathematıca İle Yapılması Ve Konu Bazlı Algı Değişiminin İncelenmesi." International JOURNAL OF SOCIAL, HUMANITIES AND ADMINISTRATIVE SCIENCES , vol.8, no.52, pp.656-666.
@article{article, author={ALİ BABAPOUR GOLEZANİ}, title={Matematik Derslerinin Mathematıca İle Yapılması Ve Konu Bazlı Algı Değişiminin İncelenmesi}, journal={International JOURNAL OF SOCIAL, HUMANITIES AND ADMINISTRATIVE SCIENCES}, year=2022, pages={656-666} }