R. ZEMBAT Et Al. , "Okul Öncesi Öğretmenlerinin “Göçmen Çocuk” Metaforlarının Belirlemesi," uluslararası temel eğitim araştırmaları dergisi , vol.5, no.2, pp.152-170, 2021
ZEMBAT, R. Et Al. 2021. Okul Öncesi Öğretmenlerinin “Göçmen Çocuk” Metaforlarının Belirlemesi. uluslararası temel eğitim araştırmaları dergisi , vol.5, no.2 , 152-170.
ZEMBAT, R., ÇELİK, B., YILDIRIM, M., & KILIÇKAYA, A., (2021). Okul Öncesi Öğretmenlerinin “Göçmen Çocuk” Metaforlarının Belirlemesi. uluslararası temel eğitim araştırmaları dergisi , vol.5, no.2, 152-170.
ZEMBAT, RENGİN Et Al. "Okul Öncesi Öğretmenlerinin “Göçmen Çocuk” Metaforlarının Belirlemesi," uluslararası temel eğitim araştırmaları dergisi , vol.5, no.2, 152-170, 2021
ZEMBAT, RENGİN Et Al. "Okul Öncesi Öğretmenlerinin “Göçmen Çocuk” Metaforlarının Belirlemesi." uluslararası temel eğitim araştırmaları dergisi , vol.5, no.2, pp.152-170, 2021
ZEMBAT, R. Et Al. (2021) . "Okul Öncesi Öğretmenlerinin “Göçmen Çocuk” Metaforlarının Belirlemesi." uluslararası temel eğitim araştırmaları dergisi , vol.5, no.2, pp.152-170.
@article{article, author={RENGİN ZEMBAT Et Al. }, title={Okul Öncesi Öğretmenlerinin “Göçmen Çocuk” Metaforlarının Belirlemesi}, journal={uluslararası temel eğitim araştırmaları dergisi}, year=2021, pages={152-170} }