S. Garip And B. F. KARADAĞ, "Türkçe Öğretiminde Etkileşimli Sınıf Ortamlarının Rolü," Türk Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.21, no.3, pp.1690-1709, 2023
Garip, S. And KARADAĞ, B. F. 2023. Türkçe Öğretiminde Etkileşimli Sınıf Ortamlarının Rolü. Türk Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.21, no.3 , 1690-1709.
Garip, S., & KARADAĞ, B. F., (2023). Türkçe Öğretiminde Etkileşimli Sınıf Ortamlarının Rolü. Türk Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.21, no.3, 1690-1709.
Garip, Soner, And BİLAL FERHAT KARADAĞ. "Türkçe Öğretiminde Etkileşimli Sınıf Ortamlarının Rolü," Türk Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.21, no.3, 1690-1709, 2023
Garip, Soner And KARADAĞ, BİLAL F. . "Türkçe Öğretiminde Etkileşimli Sınıf Ortamlarının Rolü." Türk Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.21, no.3, pp.1690-1709, 2023
Garip, S. And KARADAĞ, B. F. (2023) . "Türkçe Öğretiminde Etkileşimli Sınıf Ortamlarının Rolü." Türk Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.21, no.3, pp.1690-1709.
@article{article, author={Soner Garip And author={BİLAL FERHAT KARADAĞ}, title={Türkçe Öğretiminde Etkileşimli Sınıf Ortamlarının Rolü}, journal={Türk Eğitim Bilimleri Dergisi}, year=2023, pages={1690-1709} }