M. ÖZTURAN SAĞIRLI Et Al. , "Gerçek Yasam İçerikli Öğretim Uygulamalarının İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Matematiği Günlük Yaşamla Ilişkilendirebilme Düzeylerine Etkisi," Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.13, pp.164-193, 2016
ÖZTURAN SAĞIRLI, M. Et Al. 2016. Gerçek Yasam İçerikli Öğretim Uygulamalarının İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Matematiği Günlük Yaşamla Ilişkilendirebilme Düzeylerine Etkisi. Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.13 , 164-193.
ÖZTURAN SAĞIRLI, M., BAŞ, F., ÇAKMAK GÜREL, Z., & OKUR, M., (2016). Gerçek Yasam İçerikli Öğretim Uygulamalarının İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Matematiği Günlük Yaşamla Ilişkilendirebilme Düzeylerine Etkisi. Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.13, 164-193.
ÖZTURAN SAĞIRLI, MERYEM Et Al. "Gerçek Yasam İçerikli Öğretim Uygulamalarının İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Matematiği Günlük Yaşamla Ilişkilendirebilme Düzeylerine Etkisi," Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.13, 164-193, 2016
ÖZTURAN SAĞIRLI, MERYEM Ö. Et Al. "Gerçek Yasam İçerikli Öğretim Uygulamalarının İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Matematiği Günlük Yaşamla Ilişkilendirebilme Düzeylerine Etkisi." Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.13, pp.164-193, 2016
ÖZTURAN SAĞIRLI, M. Et Al. (2016) . "Gerçek Yasam İçerikli Öğretim Uygulamalarının İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Matematiği Günlük Yaşamla Ilişkilendirebilme Düzeylerine Etkisi." Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.13, pp.164-193.
@article{article, author={MERYEM ÖZTURAN SAĞIRLI Et Al. }, title={Gerçek Yasam İçerikli Öğretim Uygulamalarının İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Matematiği Günlük Yaşamla Ilişkilendirebilme Düzeylerine Etkisi}, journal={Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2016, pages={164-193} }