Ü. Özen Et Al. , "Kalite Boyutları ve Sağlık Hizmeti Unsurları Açısından Hasta Memnuniyetine Bir Bakış: Gümüşhane Devlet Hastanesinde Örnek Uygulama," Akademik Yaklaşımlar Dergisi , vol.2, no.1, pp.25-43, 2011
Özen, Ü. Et Al. 2011. Kalite Boyutları ve Sağlık Hizmeti Unsurları Açısından Hasta Memnuniyetine Bir Bakış: Gümüşhane Devlet Hastanesinde Örnek Uygulama. Akademik Yaklaşımlar Dergisi , vol.2, no.1 , 25-43.
Özen, Ü., Çam, H., & Aslay, F., (2011). Kalite Boyutları ve Sağlık Hizmeti Unsurları Açısından Hasta Memnuniyetine Bir Bakış: Gümüşhane Devlet Hastanesinde Örnek Uygulama. Akademik Yaklaşımlar Dergisi , vol.2, no.1, 25-43.
Özen, Üstün, Handan Çam, And FULYA ASLAY. "Kalite Boyutları ve Sağlık Hizmeti Unsurları Açısından Hasta Memnuniyetine Bir Bakış: Gümüşhane Devlet Hastanesinde Örnek Uygulama," Akademik Yaklaşımlar Dergisi , vol.2, no.1, 25-43, 2011
Özen, Üstün Et Al. "Kalite Boyutları ve Sağlık Hizmeti Unsurları Açısından Hasta Memnuniyetine Bir Bakış: Gümüşhane Devlet Hastanesinde Örnek Uygulama." Akademik Yaklaşımlar Dergisi , vol.2, no.1, pp.25-43, 2011
Özen, Ü. Çam, H. And Aslay, F. (2011) . "Kalite Boyutları ve Sağlık Hizmeti Unsurları Açısından Hasta Memnuniyetine Bir Bakış: Gümüşhane Devlet Hastanesinde Örnek Uygulama." Akademik Yaklaşımlar Dergisi , vol.2, no.1, pp.25-43.
@article{article, author={Üstün Özen Et Al. }, title={Kalite Boyutları ve Sağlık Hizmeti Unsurları Açısından Hasta Memnuniyetine Bir Bakış: Gümüşhane Devlet Hastanesinde Örnek Uygulama}, journal={Akademik Yaklaşımlar Dergisi}, year=2011, pages={25-43} }