O. AYDIN And A. CAVKAYTAR, "Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Bir Çocuğa Temel Matematik Becerilerinin Öğretiminde Baba Tarafından Sunulan Öğretimin Etkililiği," 28. Ulusal Özel Eğitim Kongresi , Turkey, 2018
AYDIN, O. And CAVKAYTAR, A. 2018. Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Bir Çocuğa Temel Matematik Becerilerinin Öğretiminde Baba Tarafından Sunulan Öğretimin Etkililiği. 28. Ulusal Özel Eğitim Kongresi , (Turkey).
AYDIN, O., & CAVKAYTAR, A., (2018). Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Bir Çocuğa Temel Matematik Becerilerinin Öğretiminde Baba Tarafından Sunulan Öğretimin Etkililiği . 28. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Turkey
AYDIN, ORHAN, And ATİLLA CAVKAYTAR. "Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Bir Çocuğa Temel Matematik Becerilerinin Öğretiminde Baba Tarafından Sunulan Öğretimin Etkililiği," 28. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Turkey, 2018
AYDIN, ORHAN And CAVKAYTAR, ATİLLA. "Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Bir Çocuğa Temel Matematik Becerilerinin Öğretiminde Baba Tarafından Sunulan Öğretimin Etkililiği." 28. Ulusal Özel Eğitim Kongresi , Turkey, 2018
AYDIN, O. And CAVKAYTAR, A. (2018) . "Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Bir Çocuğa Temel Matematik Becerilerinin Öğretiminde Baba Tarafından Sunulan Öğretimin Etkililiği." 28. Ulusal Özel Eğitim Kongresi , Turkey.
@conferencepaper{conferencepaper, author={ORHAN AYDIN And author={ATİLLA CAVKAYTAR}, title={Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Bir Çocuğa Temel Matematik Becerilerinin Öğretiminde Baba Tarafından Sunulan Öğretimin Etkililiği}, congress name={28. Ulusal Özel Eğitim Kongresi}, city={}, country={Turkey}, year={2018}}