Ö. Yılmaz, "FEN ÖĞRETİMİNDE HARMANLANMIŞ ÖĞRENME: AVANTAJLAR VE ÖĞRENCİ ALIŞKANLIKLARI," Hitit Sosyal Bilimler Dergisi (Online) , vol.11, no.3, pp.2111-2121, 2018
Yılmaz, Ö. 2018. FEN ÖĞRETİMİNDE HARMANLANMIŞ ÖĞRENME: AVANTAJLAR VE ÖĞRENCİ ALIŞKANLIKLARI. Hitit Sosyal Bilimler Dergisi (Online) , vol.11, no.3 , 2111-2121.
Yılmaz, Ö., (2018). FEN ÖĞRETİMİNDE HARMANLANMIŞ ÖĞRENME: AVANTAJLAR VE ÖĞRENCİ ALIŞKANLIKLARI. Hitit Sosyal Bilimler Dergisi (Online) , vol.11, no.3, 2111-2121.
Yılmaz, ÖZKAN. "FEN ÖĞRETİMİNDE HARMANLANMIŞ ÖĞRENME: AVANTAJLAR VE ÖĞRENCİ ALIŞKANLIKLARI," Hitit Sosyal Bilimler Dergisi (Online) , vol.11, no.3, 2111-2121, 2018
Yılmaz, ÖZKAN. "FEN ÖĞRETİMİNDE HARMANLANMIŞ ÖĞRENME: AVANTAJLAR VE ÖĞRENCİ ALIŞKANLIKLARI." Hitit Sosyal Bilimler Dergisi (Online) , vol.11, no.3, pp.2111-2121, 2018
Yılmaz, Ö. (2018) . "FEN ÖĞRETİMİNDE HARMANLANMIŞ ÖĞRENME: AVANTAJLAR VE ÖĞRENCİ ALIŞKANLIKLARI." Hitit Sosyal Bilimler Dergisi (Online) , vol.11, no.3, pp.2111-2121.
@article{article, author={ÖZKAN YILMAZ}, title={FEN ÖĞRETİMİNDE HARMANLANMIŞ ÖĞRENME: AVANTAJLAR VE ÖĞRENCİ ALIŞKANLIKLARI}, journal={Hitit Sosyal Bilimler Dergisi (Online)}, year=2018, pages={2111-2121} }