A. Babapour Golezani, "Matematik Bölümü lisans öğrencilerinin Derslerde Mathematica Programını Kullanmalarının Öğrencilerin Algılarına Etkisi," Dicle Akademi Dergisi , vol.1, no.1, pp.1-27, 2021
Babapour Golezani, A. 2021. Matematik Bölümü lisans öğrencilerinin Derslerde Mathematica Programını Kullanmalarının Öğrencilerin Algılarına Etkisi. Dicle Akademi Dergisi , vol.1, no.1 , 1-27.
Babapour Golezani, A., (2021). Matematik Bölümü lisans öğrencilerinin Derslerde Mathematica Programını Kullanmalarının Öğrencilerin Algılarına Etkisi. Dicle Akademi Dergisi , vol.1, no.1, 1-27.
Babapour Golezani, ALİ. "Matematik Bölümü lisans öğrencilerinin Derslerde Mathematica Programını Kullanmalarının Öğrencilerin Algılarına Etkisi," Dicle Akademi Dergisi , vol.1, no.1, 1-27, 2021
Babapour Golezani, ALİ B. . "Matematik Bölümü lisans öğrencilerinin Derslerde Mathematica Programını Kullanmalarının Öğrencilerin Algılarına Etkisi." Dicle Akademi Dergisi , vol.1, no.1, pp.1-27, 2021
Babapour Golezani, A. (2021) . "Matematik Bölümü lisans öğrencilerinin Derslerde Mathematica Programını Kullanmalarının Öğrencilerin Algılarına Etkisi." Dicle Akademi Dergisi , vol.1, no.1, pp.1-27.
@article{article, author={ALİ BABAPOUR GOLEZANİ}, title={Matematik Bölümü lisans öğrencilerinin Derslerde Mathematica Programını Kullanmalarının Öğrencilerin Algılarına Etkisi}, journal={Dicle Akademi Dergisi}, year=2021, pages={1-27} }