A. N. DERELİ, "Yiyecek İçecek İşletmeleri Pazarlamasında Markalaşma," In YİYECEK İÇECEK İŞLETMELERİNDE PAZARLAMA , Paradigma Akademi, 2023, pp.155-177.
DERELİ, A. N. Yiyecek İçecek İşletmeleri Pazarlamasında Markalaşma. 2023. In YİYECEK İÇECEK İŞLETMELERİNDE PAZARLAMA , Paradigma Akademi, 155-177.
DERELİ, A. N., (2023). Yiyecek İçecek İşletmeleri Pazarlamasında Markalaşma. YİYECEK İÇECEK İŞLETMELERİNDE PAZARLAMA (pp.155-177), Paradigma Akademi.
DERELİ, ASİYE. "Yiyecek İçecek İşletmeleri Pazarlamasında Markalaşma." In YİYECEK İÇECEK İŞLETMELERİNDE PAZARLAMA , 155-177. Paradigma Akademi, 2023
DERELİ, ASİYE N. . "Yiyecek İçecek İşletmeleri Pazarlamasında Markalaşma." YİYECEK İÇECEK İŞLETMELERİNDE PAZARLAMA , Paradigma Akademi, 2023, pp.155-177.
DERELİ, A. N. (2023) "Yiyecek İçecek İşletmeleri Pazarlamasında Markalaşma", YİYECEK İÇECEK İŞLETMELERİNDE PAZARLAMA . Paradigma Akademi.
@bookchapter{bookchapter, author ={ASİYE NURCİHAN ÇOBAN}, chaptertitle={Yiyecek İçecek İşletmeleri Pazarlamasında Markalaşma}, booktitle={ YİYECEK İÇECEK İŞLETMELERİNDE PAZARLAMA}, publisher={Paradigma Akademi}, city={},year={2023} }