T. ALA Et Al. , "Sekreterlik Mesleğine Bakış Açısı ve Bu Alanda Eğitim Gören Öğrenciler İle Diğer Bölüm Öğrencilerinin Karşılaştırmalı Analizi: Erzincan Üniversitesi Tercan Meslek Yüksekokulu Örneği," Pamukkale Avrasya Sosyoekonomik Çalışmalar Dergisi , vol.2, no.2, pp.35-47, 2015
ALA, T. Et Al. 2015. Sekreterlik Mesleğine Bakış Açısı ve Bu Alanda Eğitim Gören Öğrenciler İle Diğer Bölüm Öğrencilerinin Karşılaştırmalı Analizi: Erzincan Üniversitesi Tercan Meslek Yüksekokulu Örneği. Pamukkale Avrasya Sosyoekonomik Çalışmalar Dergisi , vol.2, no.2 , 35-47.
ALA, T., Akbulut, E., & IŞIKOĞLU, P. S., (2015). Sekreterlik Mesleğine Bakış Açısı ve Bu Alanda Eğitim Gören Öğrenciler İle Diğer Bölüm Öğrencilerinin Karşılaştırmalı Analizi: Erzincan Üniversitesi Tercan Meslek Yüksekokulu Örneği. Pamukkale Avrasya Sosyoekonomik Çalışmalar Dergisi , vol.2, no.2, 35-47.
ALA, TOLGA, Ekrem Akbulut, And PELİN SUZAN IŞIKOĞLU. "Sekreterlik Mesleğine Bakış Açısı ve Bu Alanda Eğitim Gören Öğrenciler İle Diğer Bölüm Öğrencilerinin Karşılaştırmalı Analizi: Erzincan Üniversitesi Tercan Meslek Yüksekokulu Örneği," Pamukkale Avrasya Sosyoekonomik Çalışmalar Dergisi , vol.2, no.2, 35-47, 2015
ALA, TOLGA Et Al. "Sekreterlik Mesleğine Bakış Açısı ve Bu Alanda Eğitim Gören Öğrenciler İle Diğer Bölüm Öğrencilerinin Karşılaştırmalı Analizi: Erzincan Üniversitesi Tercan Meslek Yüksekokulu Örneği." Pamukkale Avrasya Sosyoekonomik Çalışmalar Dergisi , vol.2, no.2, pp.35-47, 2015
ALA, T. Akbulut, E. And IŞIKOĞLU, P. S. (2015) . "Sekreterlik Mesleğine Bakış Açısı ve Bu Alanda Eğitim Gören Öğrenciler İle Diğer Bölüm Öğrencilerinin Karşılaştırmalı Analizi: Erzincan Üniversitesi Tercan Meslek Yüksekokulu Örneği." Pamukkale Avrasya Sosyoekonomik Çalışmalar Dergisi , vol.2, no.2, pp.35-47.
@article{article, author={TOLGA ALA Et Al. }, title={Sekreterlik Mesleğine Bakış Açısı ve Bu Alanda Eğitim Gören Öğrenciler İle Diğer Bölüm Öğrencilerinin Karşılaştırmalı Analizi: Erzincan Üniversitesi Tercan Meslek Yüksekokulu Örneği}, journal={Pamukkale Avrasya Sosyoekonomik Çalışmalar Dergisi}, year=2015, pages={35-47} }