D. YİGİT Et Al. , "Ortaöğretim Fen derslerinde akıllı tahta kullanımının derse yönelik öğrenci motivasyonuna etkisi: öğrenci görüşleri," Kesit Akademi Dergisi , vol.3, no.11, pp.657-672, 2017
YİGİT, D. Et Al. 2017. Ortaöğretim Fen derslerinde akıllı tahta kullanımının derse yönelik öğrenci motivasyonuna etkisi: öğrenci görüşleri. Kesit Akademi Dergisi , vol.3, no.11 , 657-672.
YİGİT, D., YILMAZ, Ö., & Karakaş, E., (2017). Ortaöğretim Fen derslerinde akıllı tahta kullanımının derse yönelik öğrenci motivasyonuna etkisi: öğrenci görüşleri. Kesit Akademi Dergisi , vol.3, no.11, 657-672.
YİGİT, DEMET, ÖZKAN YILMAZ, And Edanur Karakaş. "Ortaöğretim Fen derslerinde akıllı tahta kullanımının derse yönelik öğrenci motivasyonuna etkisi: öğrenci görüşleri," Kesit Akademi Dergisi , vol.3, no.11, 657-672, 2017
YİGİT, DEMET Et Al. "Ortaöğretim Fen derslerinde akıllı tahta kullanımının derse yönelik öğrenci motivasyonuna etkisi: öğrenci görüşleri." Kesit Akademi Dergisi , vol.3, no.11, pp.657-672, 2017
YİGİT, D. YILMAZ, Ö. And Karakaş, E. (2017) . "Ortaöğretim Fen derslerinde akıllı tahta kullanımının derse yönelik öğrenci motivasyonuna etkisi: öğrenci görüşleri." Kesit Akademi Dergisi , vol.3, no.11, pp.657-672.
@article{article, author={DEMET YİGİT Et Al. }, title={Ortaöğretim Fen derslerinde akıllı tahta kullanımının derse yönelik öğrenci motivasyonuna etkisi: öğrenci görüşleri}, journal={Kesit Akademi Dergisi}, year=2017, pages={657-672} }