A. Babapour Golezani, "Matematik Öğrenme Nesnelerinin Okul Öncesi Eğitimde Matematik Etkinliklerinde Kullanımı (Rakamları Tanıma Etkinliği) ," Turkish Studies-Information Technologies And Applied Science , vol.15, no.2, pp.225-236, 2020
Babapour Golezani, A. 2020. Matematik Öğrenme Nesnelerinin Okul Öncesi Eğitimde Matematik Etkinliklerinde Kullanımı (Rakamları Tanıma Etkinliği) . Turkish Studies-Information Technologies And Applied Science , vol.15, no.2 , 225-236.
Babapour Golezani, A., (2020). Matematik Öğrenme Nesnelerinin Okul Öncesi Eğitimde Matematik Etkinliklerinde Kullanımı (Rakamları Tanıma Etkinliği) . Turkish Studies-Information Technologies And Applied Science , vol.15, no.2, 225-236.
Babapour Golezani, ALİ. "Matematik Öğrenme Nesnelerinin Okul Öncesi Eğitimde Matematik Etkinliklerinde Kullanımı (Rakamları Tanıma Etkinliği) ," Turkish Studies-Information Technologies And Applied Science , vol.15, no.2, 225-236, 2020
Babapour Golezani, ALİ B. . "Matematik Öğrenme Nesnelerinin Okul Öncesi Eğitimde Matematik Etkinliklerinde Kullanımı (Rakamları Tanıma Etkinliği) ." Turkish Studies-Information Technologies And Applied Science , vol.15, no.2, pp.225-236, 2020
Babapour Golezani, A. (2020) . "Matematik Öğrenme Nesnelerinin Okul Öncesi Eğitimde Matematik Etkinliklerinde Kullanımı (Rakamları Tanıma Etkinliği) ." Turkish Studies-Information Technologies And Applied Science , vol.15, no.2, pp.225-236.
@article{article, author={ALİ BABAPOUR GOLEZANİ}, title={Matematik Öğrenme Nesnelerinin Okul Öncesi Eğitimde Matematik Etkinliklerinde Kullanımı (Rakamları Tanıma Etkinliği) }, journal={Turkish Studies-Information Technologies And Applied Science }, year=2020, pages={225-236} }