İ. C. Türk, "Tahsil-i İbtidaiyye derecesindeki tarih derslerinde yalnız galibiyetlerden mi bahsedilmeli? Yoksa mağlubiyetler de mi gösterilmeli," Turkish History Education Journal , vol.11, no.1, pp.157-173, 2022
Türk, İ. C. 2022. Tahsil-i İbtidaiyye derecesindeki tarih derslerinde yalnız galibiyetlerden mi bahsedilmeli? Yoksa mağlubiyetler de mi gösterilmeli. Turkish History Education Journal , vol.11, no.1 , 157-173.
Türk, İ. C., (2022). Tahsil-i İbtidaiyye derecesindeki tarih derslerinde yalnız galibiyetlerden mi bahsedilmeli? Yoksa mağlubiyetler de mi gösterilmeli. Turkish History Education Journal , vol.11, no.1, 157-173.
Türk, İBRAHİM. "Tahsil-i İbtidaiyye derecesindeki tarih derslerinde yalnız galibiyetlerden mi bahsedilmeli? Yoksa mağlubiyetler de mi gösterilmeli," Turkish History Education Journal , vol.11, no.1, 157-173, 2022
Türk, İBRAHİM C. . "Tahsil-i İbtidaiyye derecesindeki tarih derslerinde yalnız galibiyetlerden mi bahsedilmeli? Yoksa mağlubiyetler de mi gösterilmeli." Turkish History Education Journal , vol.11, no.1, pp.157-173, 2022
Türk, İ. C. (2022) . "Tahsil-i İbtidaiyye derecesindeki tarih derslerinde yalnız galibiyetlerden mi bahsedilmeli? Yoksa mağlubiyetler de mi gösterilmeli." Turkish History Education Journal , vol.11, no.1, pp.157-173.
@article{article, author={İBRAHİM CANER TÜRK}, title={Tahsil-i İbtidaiyye derecesindeki tarih derslerinde yalnız galibiyetlerden mi bahsedilmeli? Yoksa mağlubiyetler de mi gösterilmeli}, journal={Turkish History Education Journal}, year=2022, pages={157-173} }