H. H. Bahar, "Academic achievement prediction power of academic self-efficacy perception in classroom teacher candidates Sınıf öğretmen adaylarında akademik öz-yeterlik algısının akademik başarıyı yordama gücü," Elementary Education Online , vol.18, no.1, pp.149-157, 2019
Bahar, H. H. 2019. Academic achievement prediction power of academic self-efficacy perception in classroom teacher candidates Sınıf öğretmen adaylarında akademik öz-yeterlik algısının akademik başarıyı yordama gücü. Elementary Education Online , vol.18, no.1 , 149-157.
Bahar, H. H., (2019). Academic achievement prediction power of academic self-efficacy perception in classroom teacher candidates Sınıf öğretmen adaylarında akademik öz-yeterlik algısının akademik başarıyı yordama gücü. Elementary Education Online , vol.18, no.1, 149-157.
Bahar, HÜSEYİN. "Academic achievement prediction power of academic self-efficacy perception in classroom teacher candidates Sınıf öğretmen adaylarında akademik öz-yeterlik algısının akademik başarıyı yordama gücü," Elementary Education Online , vol.18, no.1, 149-157, 2019
Bahar, HÜSEYİN H. . "Academic achievement prediction power of academic self-efficacy perception in classroom teacher candidates Sınıf öğretmen adaylarında akademik öz-yeterlik algısının akademik başarıyı yordama gücü." Elementary Education Online , vol.18, no.1, pp.149-157, 2019
Bahar, H. H. (2019) . "Academic achievement prediction power of academic self-efficacy perception in classroom teacher candidates Sınıf öğretmen adaylarında akademik öz-yeterlik algısının akademik başarıyı yordama gücü." Elementary Education Online , vol.18, no.1, pp.149-157.
@article{article, author={HÜSEYİN HÜSNÜ BAHAR}, title={Academic achievement prediction power of academic self-efficacy perception in classroom teacher candidates Sınıf öğretmen adaylarında akademik öz-yeterlik algısının akademik başarıyı yordama gücü}, journal={Elementary Education Online}, year=2019, pages={149-157} }