M. Taş Et Al. , "Sosyal Medyanın Turistlerin Satın Alma Kararları Üzerindeki Etkisi: ErzincanKemaliye Örneği (The Effect of Social Media on the Buying Decisions of Tourists: The Caseof Erzincan-Kemaliye)," Journal of Tourism and Gastronomy Studies , vol.7, no.3, pp.2226-2250, 2019
Taş, M. Et Al. 2019. Sosyal Medyanın Turistlerin Satın Alma Kararları Üzerindeki Etkisi: ErzincanKemaliye Örneği (The Effect of Social Media on the Buying Decisions of Tourists: The Caseof Erzincan-Kemaliye). Journal of Tourism and Gastronomy Studies , vol.7, no.3 , 2226-2250.
Taş, M., Ünal, A., & Zengin, B., (2019). Sosyal Medyanın Turistlerin Satın Alma Kararları Üzerindeki Etkisi: ErzincanKemaliye Örneği (The Effect of Social Media on the Buying Decisions of Tourists: The Caseof Erzincan-Kemaliye). Journal of Tourism and Gastronomy Studies , vol.7, no.3, 2226-2250.
Taş, MUHAMMED, AHMET ÜNAL, And Burhanettin Zengin. "Sosyal Medyanın Turistlerin Satın Alma Kararları Üzerindeki Etkisi: ErzincanKemaliye Örneği (The Effect of Social Media on the Buying Decisions of Tourists: The Caseof Erzincan-Kemaliye)," Journal of Tourism and Gastronomy Studies , vol.7, no.3, 2226-2250, 2019
Taş, MUHAMMED Et Al. "Sosyal Medyanın Turistlerin Satın Alma Kararları Üzerindeki Etkisi: ErzincanKemaliye Örneği (The Effect of Social Media on the Buying Decisions of Tourists: The Caseof Erzincan-Kemaliye)." Journal of Tourism and Gastronomy Studies , vol.7, no.3, pp.2226-2250, 2019
Taş, M. Ünal, A. And Zengin, B. (2019) . "Sosyal Medyanın Turistlerin Satın Alma Kararları Üzerindeki Etkisi: ErzincanKemaliye Örneği (The Effect of Social Media on the Buying Decisions of Tourists: The Caseof Erzincan-Kemaliye)." Journal of Tourism and Gastronomy Studies , vol.7, no.3, pp.2226-2250.
@article{article, author={MUHAMMED TAŞ Et Al. }, title={Sosyal Medyanın Turistlerin Satın Alma Kararları Üzerindeki Etkisi: ErzincanKemaliye Örneği (The Effect of Social Media on the Buying Decisions of Tourists: The Caseof Erzincan-Kemaliye)}, journal={Journal of Tourism and Gastronomy Studies}, year=2019, pages={2226-2250} }