O. AYDIN And A. CAVKAYTAR, "Yazma Güçlüğü Görülen Öğrencilerin El Yazısı Okunaklık Düzeylerinin Arttırılmasında İpucunun Giderek Artırılması Uygulamasıyla Sunulan Öğretimin Etkililiği," Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , no.36, pp.1-23, 2018
AYDIN, O. And CAVKAYTAR, A. 2018. Yazma Güçlüğü Görülen Öğrencilerin El Yazısı Okunaklık Düzeylerinin Arttırılmasında İpucunun Giderek Artırılması Uygulamasıyla Sunulan Öğretimin Etkililiği. Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , no.36 , 1-23.
AYDIN, O., & CAVKAYTAR, A., (2018). Yazma Güçlüğü Görülen Öğrencilerin El Yazısı Okunaklık Düzeylerinin Arttırılmasında İpucunun Giderek Artırılması Uygulamasıyla Sunulan Öğretimin Etkililiği. Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , no.36, 1-23.
AYDIN, ORHAN, And ATİLLA CAVKAYTAR. "Yazma Güçlüğü Görülen Öğrencilerin El Yazısı Okunaklık Düzeylerinin Arttırılmasında İpucunun Giderek Artırılması Uygulamasıyla Sunulan Öğretimin Etkililiği," Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , no.36, 1-23, 2018
AYDIN, ORHAN And CAVKAYTAR, ATİLLA. "Yazma Güçlüğü Görülen Öğrencilerin El Yazısı Okunaklık Düzeylerinin Arttırılmasında İpucunun Giderek Artırılması Uygulamasıyla Sunulan Öğretimin Etkililiği." Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , no.36, pp.1-23, 2018
AYDIN, O. And CAVKAYTAR, A. (2018) . "Yazma Güçlüğü Görülen Öğrencilerin El Yazısı Okunaklık Düzeylerinin Arttırılmasında İpucunun Giderek Artırılması Uygulamasıyla Sunulan Öğretimin Etkililiği." Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , no.36, pp.1-23.
@article{article, author={ORHAN AYDIN And author={ATİLLA CAVKAYTAR}, title={Yazma Güçlüğü Görülen Öğrencilerin El Yazısı Okunaklık Düzeylerinin Arttırılmasında İpucunun Giderek Artırılması Uygulamasıyla Sunulan Öğretimin Etkililiği}, journal={Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2018, pages={1-23} }