Z. Çakır Et Al. , "Montessori Yaklaşımı Temelli STEM Etkinliklerinin Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Yaratıcılık Becerilerine Etkisi," JOURNAL OF THE INTERNATIONAL SCIENTIFIC RESEARCH , vol.4, no.2, pp.392-409, 2019
Çakır, Z. Et Al. 2019. Montessori Yaklaşımı Temelli STEM Etkinliklerinin Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Yaratıcılık Becerilerine Etkisi. JOURNAL OF THE INTERNATIONAL SCIENTIFIC RESEARCH , vol.4, no.2 , 392-409.
Çakır, Z., Altun Yalçın, S., & Yalçın, P., (2019). Montessori Yaklaşımı Temelli STEM Etkinliklerinin Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Yaratıcılık Becerilerine Etkisi. JOURNAL OF THE INTERNATIONAL SCIENTIFIC RESEARCH , vol.4, no.2, 392-409.
Çakır, Zehra, SEMA ALTUN YALÇIN, And PAŞA YALÇIN. "Montessori Yaklaşımı Temelli STEM Etkinliklerinin Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Yaratıcılık Becerilerine Etkisi," JOURNAL OF THE INTERNATIONAL SCIENTIFIC RESEARCH , vol.4, no.2, 392-409, 2019
Çakır, Zehra Et Al. "Montessori Yaklaşımı Temelli STEM Etkinliklerinin Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Yaratıcılık Becerilerine Etkisi." JOURNAL OF THE INTERNATIONAL SCIENTIFIC RESEARCH , vol.4, no.2, pp.392-409, 2019
Çakır, Z. Altun Yalçın, S. And Yalçın, P. (2019) . "Montessori Yaklaşımı Temelli STEM Etkinliklerinin Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Yaratıcılık Becerilerine Etkisi." JOURNAL OF THE INTERNATIONAL SCIENTIFIC RESEARCH , vol.4, no.2, pp.392-409.
@article{article, author={Zehra Çakır Et Al. }, title={Montessori Yaklaşımı Temelli STEM Etkinliklerinin Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Yaratıcılık Becerilerine Etkisi}, journal={JOURNAL OF THE INTERNATIONAL SCIENTIFIC RESEARCH}, year=2019, pages={392-409} }