A. KAZAN And E. GÜNEŞ, "Hizmet Kalitesi, Müşteri Memnuniyeti ve Davranış Niyetinin Turizm Sektörü Kapsamında Değerlendirilmesi," In Turizm Araştırmaları II , Gaziantep: Özgür Yayınları, 2023, pp.61-88.
KAZAN, A. And GÜNEŞ, E. Hizmet Kalitesi, Müşteri Memnuniyeti ve Davranış Niyetinin Turizm Sektörü Kapsamında Değerlendirilmesi. 2023. In Turizm Araştırmaları II , Özgür Yayınları, Gaziantep, 61-88.
KAZAN, A., & GÜNEŞ, E., (2023). Hizmet Kalitesi, Müşteri Memnuniyeti ve Davranış Niyetinin Turizm Sektörü Kapsamında Değerlendirilmesi. Turizm Araştırmaları II (pp.61-88), Gaziantep: Özgür Yayınları.
KAZAN, ADEM, And ERKAN GÜNEŞ. "Hizmet Kalitesi, Müşteri Memnuniyeti ve Davranış Niyetinin Turizm Sektörü Kapsamında Değerlendirilmesi." In Turizm Araştırmaları II , 61-88. Gaziantep: Özgür Yayınları, 2023
KAZAN, ADEM And GÜNEŞ, ERKAN. "Hizmet Kalitesi, Müşteri Memnuniyeti ve Davranış Niyetinin Turizm Sektörü Kapsamında Değerlendirilmesi." Turizm Araştırmaları II , Özgür Yayınları, 2023, pp.61-88.
KAZAN, A. And GÜNEŞ, E. (2023) "Hizmet Kalitesi, Müşteri Memnuniyeti ve Davranış Niyetinin Turizm Sektörü Kapsamında Değerlendirilmesi", Turizm Araştırmaları II . Gaziantep: Özgür Yayınları.
@bookchapter{bookchapter, author ={ADEM KAZAN And author ={ERKAN GÜNEŞ}, chaptertitle={Hizmet Kalitesi, Müşteri Memnuniyeti ve Davranış Niyetinin Turizm Sektörü Kapsamında Değerlendirilmesi}, booktitle={ Turizm Araştırmaları II}, publisher={Özgür Yayınları}, city={Gaziantep},year={2023} }