Z. Çakmak Gürel And M. Okur, "İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Dörtgenleri Tanımlama ve Sınıflandırma Becerileri: Yamuk Örneği," International Journal of Educational Studies in Mathematics , vol.5, no.4, pp.140-161, 2018
Çakmak Gürel, Z. And Okur, M. 2018. İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Dörtgenleri Tanımlama ve Sınıflandırma Becerileri: Yamuk Örneği. International Journal of Educational Studies in Mathematics , vol.5, no.4 , 140-161.
Çakmak Gürel, Z., & Okur, M., (2018). İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Dörtgenleri Tanımlama ve Sınıflandırma Becerileri: Yamuk Örneği. International Journal of Educational Studies in Mathematics , vol.5, no.4, 140-161.
Çakmak Gürel, ZEYNEP, And MUZAFFER OKUR. "İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Dörtgenleri Tanımlama ve Sınıflandırma Becerileri: Yamuk Örneği," International Journal of Educational Studies in Mathematics , vol.5, no.4, 140-161, 2018
Çakmak Gürel, ZEYNEP Ç. And Okur, MUZAFFER. "İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Dörtgenleri Tanımlama ve Sınıflandırma Becerileri: Yamuk Örneği." International Journal of Educational Studies in Mathematics , vol.5, no.4, pp.140-161, 2018
Çakmak Gürel, Z. And Okur, M. (2018) . "İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Dörtgenleri Tanımlama ve Sınıflandırma Becerileri: Yamuk Örneği." International Journal of Educational Studies in Mathematics , vol.5, no.4, pp.140-161.
@article{article, author={ZEYNEP ÇAKMAK GÜREL And author={MUZAFFER OKUR}, title={İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Dörtgenleri Tanımlama ve Sınıflandırma Becerileri: Yamuk Örneği}, journal={International Journal of Educational Studies in Mathematics}, year=2018, pages={140-161} }