İ. Topsakal And S. Altun Yalçın, "Probleme dayalı STEM eğitimininöğrencilerin öğrenme iklimlerine etkisinin araştırılması," INTERNATIONAL JOURNAL OF SCHOLARS IN EDUCATION , vol.1, no.1, pp.180-200, 2020
Topsakal, İ. And Altun Yalçın, S. 2020. Probleme dayalı STEM eğitimininöğrencilerin öğrenme iklimlerine etkisinin araştırılması. INTERNATIONAL JOURNAL OF SCHOLARS IN EDUCATION , vol.1, no.1 , 180-200.
Topsakal, İ., & Altun Yalçın, S., (2020). Probleme dayalı STEM eğitimininöğrencilerin öğrenme iklimlerine etkisinin araştırılması. INTERNATIONAL JOURNAL OF SCHOLARS IN EDUCATION , vol.1, no.1, 180-200.
Topsakal, İrfan, And SEMA ALTUN YALÇIN. "Probleme dayalı STEM eğitimininöğrencilerin öğrenme iklimlerine etkisinin araştırılması," INTERNATIONAL JOURNAL OF SCHOLARS IN EDUCATION , vol.1, no.1, 180-200, 2020
Topsakal, İrfan And Altun Yalçın, SEMA A. . "Probleme dayalı STEM eğitimininöğrencilerin öğrenme iklimlerine etkisinin araştırılması." INTERNATIONAL JOURNAL OF SCHOLARS IN EDUCATION , vol.1, no.1, pp.180-200, 2020
Topsakal, İ. And Altun Yalçın, S. (2020) . "Probleme dayalı STEM eğitimininöğrencilerin öğrenme iklimlerine etkisinin araştırılması." INTERNATIONAL JOURNAL OF SCHOLARS IN EDUCATION , vol.1, no.1, pp.180-200.
@article{article, author={İrfan Topsakal And author={SEMA ALTUN YALÇIN}, title={Probleme dayalı STEM eğitimininöğrencilerin öğrenme iklimlerine etkisinin araştırılması}, journal={INTERNATIONAL JOURNAL OF SCHOLARS IN EDUCATION}, year=2020, pages={180-200} }