E. Türe Et Al. , "Türk Okullarında Afgan Öğrenci Olmak: Fenomenolojik Bir Çalışma," Uluslararası Türk Kültür Coğrafyasında Sosyal Bilimler Dergisi , vol.5, no.2, pp.173-186, 2020
Türe, E. Et Al. 2020. Türk Okullarında Afgan Öğrenci Olmak: Fenomenolojik Bir Çalışma. Uluslararası Türk Kültür Coğrafyasında Sosyal Bilimler Dergisi , vol.5, no.2 , 173-186.
Türe, E., Kağan, M., Atalay, M., & Alkan, G., (2020). Türk Okullarında Afgan Öğrenci Olmak: Fenomenolojik Bir Çalışma. Uluslararası Türk Kültür Coğrafyasında Sosyal Bilimler Dergisi , vol.5, no.2, 173-186.
Türe, ERSİN Et Al. "Türk Okullarında Afgan Öğrenci Olmak: Fenomenolojik Bir Çalışma," Uluslararası Türk Kültür Coğrafyasında Sosyal Bilimler Dergisi , vol.5, no.2, 173-186, 2020
Türe, ERSİN Et Al. "Türk Okullarında Afgan Öğrenci Olmak: Fenomenolojik Bir Çalışma." Uluslararası Türk Kültür Coğrafyasında Sosyal Bilimler Dergisi , vol.5, no.2, pp.173-186, 2020
Türe, E. Et Al. (2020) . "Türk Okullarında Afgan Öğrenci Olmak: Fenomenolojik Bir Çalışma." Uluslararası Türk Kültür Coğrafyasında Sosyal Bilimler Dergisi , vol.5, no.2, pp.173-186.
@article{article, author={ERSİN TÜRE Et Al. }, title={Türk Okullarında Afgan Öğrenci Olmak: Fenomenolojik Bir Çalışma}, journal={Uluslararası Türk Kültür Coğrafyasında Sosyal Bilimler Dergisi}, year=2020, pages={173-186} }