M. AKIN, "Atölye Çalışmaları: Kullanıcı Deneyiminde Ortak Kurgulama Mekanizması," Pazarlama İçgörüsü Üzerine Çalışmalar , vol.3, no.1, pp.15-24, 2019
AKIN, M. 2019. Atölye Çalışmaları: Kullanıcı Deneyiminde Ortak Kurgulama Mekanizması. Pazarlama İçgörüsü Üzerine Çalışmalar , vol.3, no.1 , 15-24.
AKIN, M., (2019). Atölye Çalışmaları: Kullanıcı Deneyiminde Ortak Kurgulama Mekanizması. Pazarlama İçgörüsü Üzerine Çalışmalar , vol.3, no.1, 15-24.
AKIN, MUSTAFA. "Atölye Çalışmaları: Kullanıcı Deneyiminde Ortak Kurgulama Mekanizması," Pazarlama İçgörüsü Üzerine Çalışmalar , vol.3, no.1, 15-24, 2019
AKIN, MUSTAFA. "Atölye Çalışmaları: Kullanıcı Deneyiminde Ortak Kurgulama Mekanizması." Pazarlama İçgörüsü Üzerine Çalışmalar , vol.3, no.1, pp.15-24, 2019
AKIN, M. (2019) . "Atölye Çalışmaları: Kullanıcı Deneyiminde Ortak Kurgulama Mekanizması." Pazarlama İçgörüsü Üzerine Çalışmalar , vol.3, no.1, pp.15-24.
@article{article, author={MUSTAFA AKIN}, title={Atölye Çalışmaları: Kullanıcı Deneyiminde Ortak Kurgulama Mekanizması}, journal={Pazarlama İçgörüsü Üzerine Çalışmalar}, year=2019, pages={15-24} }