A. Babapour Golezani, "Dinamik Matematik Öğrenme Nesnelerinin Türkiye ve İran 10. Sınıf Öğrencilerinin Akademik Başarılarına, Derse Katılımlarına ve Tutumlarına Etkisi," Turkish Studies-Information Technologies And Applied Science , vol.15, no.4, pp.491-510, 2020
Babapour Golezani, A. 2020. Dinamik Matematik Öğrenme Nesnelerinin Türkiye ve İran 10. Sınıf Öğrencilerinin Akademik Başarılarına, Derse Katılımlarına ve Tutumlarına Etkisi. Turkish Studies-Information Technologies And Applied Science , vol.15, no.4 , 491-510.
Babapour Golezani, A., (2020). Dinamik Matematik Öğrenme Nesnelerinin Türkiye ve İran 10. Sınıf Öğrencilerinin Akademik Başarılarına, Derse Katılımlarına ve Tutumlarına Etkisi. Turkish Studies-Information Technologies And Applied Science , vol.15, no.4, 491-510.
Babapour Golezani, ALİ. "Dinamik Matematik Öğrenme Nesnelerinin Türkiye ve İran 10. Sınıf Öğrencilerinin Akademik Başarılarına, Derse Katılımlarına ve Tutumlarına Etkisi," Turkish Studies-Information Technologies And Applied Science , vol.15, no.4, 491-510, 2020
Babapour Golezani, ALİ B. . "Dinamik Matematik Öğrenme Nesnelerinin Türkiye ve İran 10. Sınıf Öğrencilerinin Akademik Başarılarına, Derse Katılımlarına ve Tutumlarına Etkisi." Turkish Studies-Information Technologies And Applied Science , vol.15, no.4, pp.491-510, 2020
Babapour Golezani, A. (2020) . "Dinamik Matematik Öğrenme Nesnelerinin Türkiye ve İran 10. Sınıf Öğrencilerinin Akademik Başarılarına, Derse Katılımlarına ve Tutumlarına Etkisi." Turkish Studies-Information Technologies And Applied Science , vol.15, no.4, pp.491-510.
@article{article, author={ALİ BABAPOUR GOLEZANİ}, title={Dinamik Matematik Öğrenme Nesnelerinin Türkiye ve İran 10. Sınıf Öğrencilerinin Akademik Başarılarına, Derse Katılımlarına ve Tutumlarına Etkisi}, journal={Turkish Studies-Information Technologies And Applied Science}, year=2020, pages={491-510} }