İ. ÜNLÜ, "İLKÖĞRETİM ÖĞRETMEN ADAYLARININ KÜLTÜR ALGILARININ KÜLTÜR ALT BOYUTLARINA GÖRE İNCELENMESİ," Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.13, no.33, pp.168-177, 2016
ÜNLÜ, İ. 2016. İLKÖĞRETİM ÖĞRETMEN ADAYLARININ KÜLTÜR ALGILARININ KÜLTÜR ALT BOYUTLARINA GÖRE İNCELENMESİ. Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.13, no.33 , 168-177.
ÜNLÜ, İ., (2016). İLKÖĞRETİM ÖĞRETMEN ADAYLARININ KÜLTÜR ALGILARININ KÜLTÜR ALT BOYUTLARINA GÖRE İNCELENMESİ. Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.13, no.33, 168-177.
ÜNLÜ, İHSAN. "İLKÖĞRETİM ÖĞRETMEN ADAYLARININ KÜLTÜR ALGILARININ KÜLTÜR ALT BOYUTLARINA GÖRE İNCELENMESİ," Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.13, no.33, 168-177, 2016
ÜNLÜ, İHSAN. "İLKÖĞRETİM ÖĞRETMEN ADAYLARININ KÜLTÜR ALGILARININ KÜLTÜR ALT BOYUTLARINA GÖRE İNCELENMESİ." Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.13, no.33, pp.168-177, 2016
ÜNLÜ, İ. (2016) . "İLKÖĞRETİM ÖĞRETMEN ADAYLARININ KÜLTÜR ALGILARININ KÜLTÜR ALT BOYUTLARINA GÖRE İNCELENMESİ." Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.13, no.33, pp.168-177.
@article{article, author={İHSAN ÜNLÜ}, title={İLKÖĞRETİM ÖĞRETMEN ADAYLARININ KÜLTÜR ALGILARININ KÜLTÜR ALT BOYUTLARINA GÖRE İNCELENMESİ}, journal={Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi}, year=2016, pages={168-177} }