P. YALÇIN And Z. G. TÜRE, "The impact of augmented reality applications on students' perceived self-efficacy in science and their social skills.," 2. Uluslararası Dede Korkut Eğitim Araştırmaları Kongresi. Özet Bildiri Kitabı , vol.2, Bayburt, Turkey, pp.299-300, 2024
YALÇIN, P. And TÜRE, Z. G. 2024. The impact of augmented reality applications on students' perceived self-efficacy in science and their social skills.. 2. Uluslararası Dede Korkut Eğitim Araştırmaları Kongresi. Özet Bildiri Kitabı , (Bayburt, Turkey), 299-300.
YALÇIN, P., & TÜRE, Z. G., (2024). The impact of augmented reality applications on students' perceived self-efficacy in science and their social skills. . 2. Uluslararası Dede Korkut Eğitim Araştırmaları Kongresi. Özet Bildiri Kitabı (pp.299-300). Bayburt, Turkey
YALÇIN, PAŞA, And Zeliha Gül TÜRE. "The impact of augmented reality applications on students' perceived self-efficacy in science and their social skills.," 2. Uluslararası Dede Korkut Eğitim Araştırmaları Kongresi. Özet Bildiri Kitabı, Bayburt, Turkey, 2024
YALÇIN, PAŞA And TÜRE, Zeliha G. . "The impact of augmented reality applications on students' perceived self-efficacy in science and their social skills.." 2. Uluslararası Dede Korkut Eğitim Araştırmaları Kongresi. Özet Bildiri Kitabı , Bayburt, Turkey, pp.299-300, 2024
YALÇIN, P. And TÜRE, Z. G. (2024) . "The impact of augmented reality applications on students' perceived self-efficacy in science and their social skills.." 2. Uluslararası Dede Korkut Eğitim Araştırmaları Kongresi. Özet Bildiri Kitabı , Bayburt, Turkey, pp.299-300.
@conferencepaper{conferencepaper, author={PAŞA YALÇIN And author={Zeliha Gül TÜRE}, title={The impact of augmented reality applications on students' perceived self-efficacy in science and their social skills.}, congress name={2. Uluslararası Dede Korkut Eğitim Araştırmaları Kongresi. Özet Bildiri Kitabı}, city={Bayburt}, country={Turkey}, year={2024}, pages={299-300} }