M. TAŞ, "Pazarlama Kavramı ve Yiyecek İçecek Pazarlaması," In Yiyecek İçecek İşletmelerinde Pazarlama , Çanakkale: Paradigma Akademi, 2022, pp.1-22.
TAŞ, M. Pazarlama Kavramı ve Yiyecek İçecek Pazarlaması. 2022. In Yiyecek İçecek İşletmelerinde Pazarlama , Paradigma Akademi, Çanakkale, 1-22.
TAŞ, M., (2022). Pazarlama Kavramı ve Yiyecek İçecek Pazarlaması. Yiyecek İçecek İşletmelerinde Pazarlama (pp.1-22), Çanakkale: Paradigma Akademi.
TAŞ, MUHAMMED. "Pazarlama Kavramı ve Yiyecek İçecek Pazarlaması." In Yiyecek İçecek İşletmelerinde Pazarlama , 1-22. Çanakkale: Paradigma Akademi, 2022
TAŞ, MUHAMMED. "Pazarlama Kavramı ve Yiyecek İçecek Pazarlaması." Yiyecek İçecek İşletmelerinde Pazarlama , Paradigma Akademi, 2022, pp.1-22.
TAŞ, M. (2022) "Pazarlama Kavramı ve Yiyecek İçecek Pazarlaması", Yiyecek İçecek İşletmelerinde Pazarlama . Çanakkale: Paradigma Akademi.
@bookchapter{bookchapter, author ={MUHAMMED TAŞ}, chaptertitle={Pazarlama Kavramı ve Yiyecek İçecek Pazarlaması}, booktitle={ Yiyecek İçecek İşletmelerinde Pazarlama}, publisher={Paradigma Akademi}, city={Çanakkale},year={2022} }