M. Özturan Sağırlı Et Al. , "Gerçek Yaşam İçerikli Öğretim Uygulamalarının İlköğretim Matematik ÖğretmenAdaylarının Matematiği Günlük Yaşamla İlişkilendirebilme Düzeylerine Etkisi," Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.13, no.1, pp.164-193, 2016
Özturan Sağırlı, M. Et Al. 2016. Gerçek Yaşam İçerikli Öğretim Uygulamalarının İlköğretim Matematik ÖğretmenAdaylarının Matematiği Günlük Yaşamla İlişkilendirebilme Düzeylerine Etkisi. Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.13, no.1 , 164-193.
Özturan Sağırlı, M., Baş, F., Çakmak, Z., & Okur, M., (2016). Gerçek Yaşam İçerikli Öğretim Uygulamalarının İlköğretim Matematik ÖğretmenAdaylarının Matematiği Günlük Yaşamla İlişkilendirebilme Düzeylerine Etkisi. Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.13, no.1, 164-193.
Özturan Sağırlı, Meryem Et Al. "Gerçek Yaşam İçerikli Öğretim Uygulamalarının İlköğretim Matematik ÖğretmenAdaylarının Matematiği Günlük Yaşamla İlişkilendirebilme Düzeylerine Etkisi," Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.13, no.1, 164-193, 2016
Özturan Sağırlı, Meryem Ö. Et Al. "Gerçek Yaşam İçerikli Öğretim Uygulamalarının İlköğretim Matematik ÖğretmenAdaylarının Matematiği Günlük Yaşamla İlişkilendirebilme Düzeylerine Etkisi." Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.13, no.1, pp.164-193, 2016
Özturan Sağırlı, M. Et Al. (2016) . "Gerçek Yaşam İçerikli Öğretim Uygulamalarının İlköğretim Matematik ÖğretmenAdaylarının Matematiği Günlük Yaşamla İlişkilendirebilme Düzeylerine Etkisi." Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.13, no.1, pp.164-193.
@article{article, author={Meryem Özturan Sağırlı Et Al. }, title={Gerçek Yaşam İçerikli Öğretim Uygulamalarının İlköğretim Matematik ÖğretmenAdaylarının Matematiği Günlük Yaşamla İlişkilendirebilme Düzeylerine Etkisi}, journal={Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2016, pages={164-193} }