M. Akın And S. B. Tokay, "Influencer Takip Algısına Yönelik Kullanıcı Deneyimleri: Gelişim, Amaç, Gerçeklik," Elektronik Cumhuriyet İletişim Dergisi , vol.3, no.1, pp.57-73, 2021
Akın, M. And Tokay, S. B. 2021. Influencer Takip Algısına Yönelik Kullanıcı Deneyimleri: Gelişim, Amaç, Gerçeklik. Elektronik Cumhuriyet İletişim Dergisi , vol.3, no.1 , 57-73.
Akın, M., & Tokay, S. B., (2021). Influencer Takip Algısına Yönelik Kullanıcı Deneyimleri: Gelişim, Amaç, Gerçeklik. Elektronik Cumhuriyet İletişim Dergisi , vol.3, no.1, 57-73.
Akın, MUSTAFA, And Seher Büşra Tokay. "Influencer Takip Algısına Yönelik Kullanıcı Deneyimleri: Gelişim, Amaç, Gerçeklik," Elektronik Cumhuriyet İletişim Dergisi , vol.3, no.1, 57-73, 2021
Akın, MUSTAFA And Tokay, Seher B. . "Influencer Takip Algısına Yönelik Kullanıcı Deneyimleri: Gelişim, Amaç, Gerçeklik." Elektronik Cumhuriyet İletişim Dergisi , vol.3, no.1, pp.57-73, 2021
Akın, M. And Tokay, S. B. (2021) . "Influencer Takip Algısına Yönelik Kullanıcı Deneyimleri: Gelişim, Amaç, Gerçeklik." Elektronik Cumhuriyet İletişim Dergisi , vol.3, no.1, pp.57-73.
@article{article, author={MUSTAFA AKIN And author={Seher Büşra Tokay}, title={Influencer Takip Algısına Yönelik Kullanıcı Deneyimleri: Gelişim, Amaç, Gerçeklik}, journal={Elektronik Cumhuriyet İletişim Dergisi}, year=2021, pages={57-73} }