M. TAŞ Et Al. , "Sosyal Medyanın Turistlerin Satın Alma Kararları Üzerindeki Etkisi: Erzincan-Kemaliye Örneği," JOURNAL OF TOURİSM AND GASTRONOMY STUDİES , vol.7, no.3, pp.2226-2250, 2019
TAŞ, M. Et Al. 2019. Sosyal Medyanın Turistlerin Satın Alma Kararları Üzerindeki Etkisi: Erzincan-Kemaliye Örneği. JOURNAL OF TOURİSM AND GASTRONOMY STUDİES , vol.7, no.3 , 2226-2250.
TAŞ, M., ÜNAL, A., & ZENGİN, B., (2019). Sosyal Medyanın Turistlerin Satın Alma Kararları Üzerindeki Etkisi: Erzincan-Kemaliye Örneği. JOURNAL OF TOURİSM AND GASTRONOMY STUDİES , vol.7, no.3, 2226-2250.
TAŞ, MUHAMMED, AHMET ÜNAL, And Burhanettin ZENGİN. "Sosyal Medyanın Turistlerin Satın Alma Kararları Üzerindeki Etkisi: Erzincan-Kemaliye Örneği," JOURNAL OF TOURİSM AND GASTRONOMY STUDİES , vol.7, no.3, 2226-2250, 2019
TAŞ, MUHAMMED Et Al. "Sosyal Medyanın Turistlerin Satın Alma Kararları Üzerindeki Etkisi: Erzincan-Kemaliye Örneği." JOURNAL OF TOURİSM AND GASTRONOMY STUDİES , vol.7, no.3, pp.2226-2250, 2019
TAŞ, M. ÜNAL, A. And ZENGİN, B. (2019) . "Sosyal Medyanın Turistlerin Satın Alma Kararları Üzerindeki Etkisi: Erzincan-Kemaliye Örneği." JOURNAL OF TOURİSM AND GASTRONOMY STUDİES , vol.7, no.3, pp.2226-2250.
@article{article, author={MUHAMMED TAŞ Et Al. }, title={Sosyal Medyanın Turistlerin Satın Alma Kararları Üzerindeki Etkisi: Erzincan-Kemaliye Örneği}, journal={JOURNAL OF TOURİSM AND GASTRONOMY STUDİES}, year=2019, pages={2226-2250} }