N. Doğan Et Al. , "Sosyal bilgiler dersine ilişkin özyeterlik düzeyinin başarıya etkisinin sınıf ve cinsiyete göre incelenmesi: Erzurum ili örneği," EGITIM VE BILIM-EDUCATION AND SCIENCE , vol.37, no.165, pp.224-237, 2012
Doğan, N. Et Al. 2012. Sosyal bilgiler dersine ilişkin özyeterlik düzeyinin başarıya etkisinin sınıf ve cinsiyete göre incelenmesi: Erzurum ili örneği. EGITIM VE BILIM-EDUCATION AND SCIENCE , vol.37, no.165 , 224-237.
Doğan, N., İLHAN BEYAZTAŞ, D., & Koçak, Z., (2012). Sosyal bilgiler dersine ilişkin özyeterlik düzeyinin başarıya etkisinin sınıf ve cinsiyete göre incelenmesi: Erzurum ili örneği. EGITIM VE BILIM-EDUCATION AND SCIENCE , vol.37, no.165, 224-237.
Doğan, Nuri, DİLEK İLHAN BEYAZTAŞ, And Zülfiye Koçak. "Sosyal bilgiler dersine ilişkin özyeterlik düzeyinin başarıya etkisinin sınıf ve cinsiyete göre incelenmesi: Erzurum ili örneği," EGITIM VE BILIM-EDUCATION AND SCIENCE , vol.37, no.165, 224-237, 2012
Doğan, Nuri Et Al. "Sosyal bilgiler dersine ilişkin özyeterlik düzeyinin başarıya etkisinin sınıf ve cinsiyete göre incelenmesi: Erzurum ili örneği." EGITIM VE BILIM-EDUCATION AND SCIENCE , vol.37, no.165, pp.224-237, 2012
Doğan, N. İLHAN BEYAZTAŞ, D. And Koçak, Z. (2012) . "Sosyal bilgiler dersine ilişkin özyeterlik düzeyinin başarıya etkisinin sınıf ve cinsiyete göre incelenmesi: Erzurum ili örneği." EGITIM VE BILIM-EDUCATION AND SCIENCE , vol.37, no.165, pp.224-237.
@article{article, author={Nuri Doğan Et Al. }, title={Sosyal bilgiler dersine ilişkin özyeterlik düzeyinin başarıya etkisinin sınıf ve cinsiyete göre incelenmesi: Erzurum ili örneği}, journal={EGITIM VE BILIM-EDUCATION AND SCIENCE}, year=2012, pages={224-237} }