O. AYDIN And E. TEKİN İFTAR, "Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Bireylere Matematik Becerilerinin Öğretimi: Tek-Denekli Araştırmalarda Betimsel ve Meta Analiz," Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi , vol.21, no.2, pp.383-426, 2020
AYDIN, O. And TEKİN İFTAR, E. 2020. Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Bireylere Matematik Becerilerinin Öğretimi: Tek-Denekli Araştırmalarda Betimsel ve Meta Analiz. Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi , vol.21, no.2 , 383-426.
AYDIN, O., & TEKİN İFTAR, E., (2020). Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Bireylere Matematik Becerilerinin Öğretimi: Tek-Denekli Araştırmalarda Betimsel ve Meta Analiz. Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi , vol.21, no.2, 383-426.
AYDIN, ORHAN, And ELİF TEKİN İFTAR. "Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Bireylere Matematik Becerilerinin Öğretimi: Tek-Denekli Araştırmalarda Betimsel ve Meta Analiz," Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi , vol.21, no.2, 383-426, 2020
AYDIN, ORHAN And TEKİN İFTAR, ELİF T. . "Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Bireylere Matematik Becerilerinin Öğretimi: Tek-Denekli Araştırmalarda Betimsel ve Meta Analiz." Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi , vol.21, no.2, pp.383-426, 2020
AYDIN, O. And TEKİN İFTAR, E. (2020) . "Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Bireylere Matematik Becerilerinin Öğretimi: Tek-Denekli Araştırmalarda Betimsel ve Meta Analiz." Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi , vol.21, no.2, pp.383-426.
@article{article, author={ORHAN AYDIN And author={ELİF TEKİN İFTAR}, title={Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Bireylere Matematik Becerilerinin Öğretimi: Tek-Denekli Araştırmalarda Betimsel ve Meta Analiz}, journal={Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi}, year=2020, pages={383-426} }