Z. ÇAKIR Et Al. , "Montessori Yaklaşımı Temelli STEM Etkinliklerinin Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Eleştirel Düşünme Eğilimlerine Etkisi (The Effect of Montessori Approach Based STEM Activities on Pre-School Teacher Candidates’ Critical Thinking Tendencies)," Fen Bilimleri Öğretimi Dergisi , vol.8, no.1, pp.18-45, 2020
ÇAKIR, Z. Et Al. 2020. Montessori Yaklaşımı Temelli STEM Etkinliklerinin Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Eleştirel Düşünme Eğilimlerine Etkisi (The Effect of Montessori Approach Based STEM Activities on Pre-School Teacher Candidates’ Critical Thinking Tendencies). Fen Bilimleri Öğretimi Dergisi , vol.8, no.1 , 18-45.
ÇAKIR, Z., ALTUN YALÇIN, S., & YALÇIN, P., (2020). Montessori Yaklaşımı Temelli STEM Etkinliklerinin Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Eleştirel Düşünme Eğilimlerine Etkisi (The Effect of Montessori Approach Based STEM Activities on Pre-School Teacher Candidates’ Critical Thinking Tendencies). Fen Bilimleri Öğretimi Dergisi , vol.8, no.1, 18-45.
ÇAKIR, ZEHRA, SEMA ALTUN YALÇIN, And PAŞA YALÇIN. "Montessori Yaklaşımı Temelli STEM Etkinliklerinin Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Eleştirel Düşünme Eğilimlerine Etkisi (The Effect of Montessori Approach Based STEM Activities on Pre-School Teacher Candidates’ Critical Thinking Tendencies)," Fen Bilimleri Öğretimi Dergisi , vol.8, no.1, 18-45, 2020
ÇAKIR, ZEHRA Et Al. "Montessori Yaklaşımı Temelli STEM Etkinliklerinin Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Eleştirel Düşünme Eğilimlerine Etkisi (The Effect of Montessori Approach Based STEM Activities on Pre-School Teacher Candidates’ Critical Thinking Tendencies)." Fen Bilimleri Öğretimi Dergisi , vol.8, no.1, pp.18-45, 2020
ÇAKIR, Z. ALTUN YALÇIN, S. And YALÇIN, P. (2020) . "Montessori Yaklaşımı Temelli STEM Etkinliklerinin Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Eleştirel Düşünme Eğilimlerine Etkisi (The Effect of Montessori Approach Based STEM Activities on Pre-School Teacher Candidates’ Critical Thinking Tendencies)." Fen Bilimleri Öğretimi Dergisi , vol.8, no.1, pp.18-45.
@article{article, author={ZEHRA ÇAKIR Et Al. }, title={Montessori Yaklaşımı Temelli STEM Etkinliklerinin Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Eleştirel Düşünme Eğilimlerine Etkisi (The Effect of Montessori Approach Based STEM Activities on Pre-School Teacher Candidates’ Critical Thinking Tendencies)}, journal={Fen Bilimleri Öğretimi Dergisi}, year=2020, pages={18-45} }