G. Alagöz, "Turizm ve Destinasyon Pazarlamasında Pazar Kavramı," In Turizm ve Destinasyon Pazarlaması , Ankara: Nobel Akademik Yayıncılık, 2022, pp.35-54.
Alagöz, G. Turizm ve Destinasyon Pazarlamasında Pazar Kavramı. 2022. In Turizm ve Destinasyon Pazarlaması , Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, 35-54.
Alagöz, G., (2022). Turizm ve Destinasyon Pazarlamasında Pazar Kavramı. Turizm ve Destinasyon Pazarlaması (pp.35-54), Ankara: Nobel Akademik Yayıncılık.
Alagöz, GÜRKAN. "Turizm ve Destinasyon Pazarlamasında Pazar Kavramı." In Turizm ve Destinasyon Pazarlaması , 35-54. Ankara: Nobel Akademik Yayıncılık, 2022
Alagöz, GÜRKAN. "Turizm ve Destinasyon Pazarlamasında Pazar Kavramı." Turizm ve Destinasyon Pazarlaması , Nobel Akademik Yayıncılık, 2022, pp.35-54.
Alagöz, G. (2022) "Turizm ve Destinasyon Pazarlamasında Pazar Kavramı", Turizm ve Destinasyon Pazarlaması . Ankara: Nobel Akademik Yayıncılık.
@bookchapter{bookchapter, author ={GÜRKAN ALAGÖZ}, chaptertitle={Turizm ve Destinasyon Pazarlamasında Pazar Kavramı}, booktitle={ Turizm ve Destinasyon Pazarlaması}, publisher={Nobel Akademik Yayıncılık}, city={Ankara},year={2022} }