A. Kazan And E. Güneş, "Otel İşletmelerinde Algılanan Hizmet Kalitesinin Müşteri Memnuniyeti ve Davranış Niyeti Üzerine Etkisi," İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.14, no.1, pp.465-482, 2022
Kazan, A. And Güneş, E. 2022. Otel İşletmelerinde Algılanan Hizmet Kalitesinin Müşteri Memnuniyeti ve Davranış Niyeti Üzerine Etkisi. İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.14, no.1 , 465-482.
Kazan, A., & Güneş, E., (2022). Otel İşletmelerinde Algılanan Hizmet Kalitesinin Müşteri Memnuniyeti ve Davranış Niyeti Üzerine Etkisi. İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.14, no.1, 465-482.
Kazan, Adem, And ERKAN GÜNEŞ. "Otel İşletmelerinde Algılanan Hizmet Kalitesinin Müşteri Memnuniyeti ve Davranış Niyeti Üzerine Etkisi," İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.14, no.1, 465-482, 2022
Kazan, Adem And Güneş, ERKAN. "Otel İşletmelerinde Algılanan Hizmet Kalitesinin Müşteri Memnuniyeti ve Davranış Niyeti Üzerine Etkisi." İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.14, no.1, pp.465-482, 2022
Kazan, A. And Güneş, E. (2022) . "Otel İşletmelerinde Algılanan Hizmet Kalitesinin Müşteri Memnuniyeti ve Davranış Niyeti Üzerine Etkisi." İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.14, no.1, pp.465-482.
@article{article, author={Adem Kazan And author={ERKAN GÜNEŞ}, title={Otel İşletmelerinde Algılanan Hizmet Kalitesinin Müşteri Memnuniyeti ve Davranış Niyeti Üzerine Etkisi}, journal={İşletme Araştırmaları Dergisi}, year=2022, pages={465-482} }