E. ÖZKAN PİR, "Lüks Marka ve Lüks Marka Tüketicileri Üzerine Teorik Bir Araştırma," Journal of Social and Humanities Sciences Research , vol.5, no.28, pp.3409-3418, 2018
ÖZKAN PİR, E. 2018. Lüks Marka ve Lüks Marka Tüketicileri Üzerine Teorik Bir Araştırma. Journal of Social and Humanities Sciences Research , vol.5, no.28 , 3409-3418.
ÖZKAN PİR, E., (2018). Lüks Marka ve Lüks Marka Tüketicileri Üzerine Teorik Bir Araştırma. Journal of Social and Humanities Sciences Research , vol.5, no.28, 3409-3418.
ÖZKAN PİR, ESRA. "Lüks Marka ve Lüks Marka Tüketicileri Üzerine Teorik Bir Araştırma," Journal of Social and Humanities Sciences Research , vol.5, no.28, 3409-3418, 2018
ÖZKAN PİR, ESRA Ö. . "Lüks Marka ve Lüks Marka Tüketicileri Üzerine Teorik Bir Araştırma." Journal of Social and Humanities Sciences Research , vol.5, no.28, pp.3409-3418, 2018
ÖZKAN PİR, E. (2018) . "Lüks Marka ve Lüks Marka Tüketicileri Üzerine Teorik Bir Araştırma." Journal of Social and Humanities Sciences Research , vol.5, no.28, pp.3409-3418.
@article{article, author={ESRA ÖZKAN PİR}, title={Lüks Marka ve Lüks Marka Tüketicileri Üzerine Teorik Bir Araştırma}, journal={Journal of Social and Humanities Sciences Research}, year=2018, pages={3409-3418} }