Citation Formats
Müşteri Memnuniyeti Endekslerinin Oluşturulması ve Finansal Sonuçları
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

Ş. Y. YİĞİTER, "Müşteri Memnuniyeti Endekslerinin Oluşturulması ve Finansal Sonuçları," Erzincan Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.1, pp.263-280, 2010

YİĞİTER, Ş. Y. 2010. Müşteri Memnuniyeti Endekslerinin Oluşturulması ve Finansal Sonuçları. Erzincan Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.1 , 263-280.

YİĞİTER, Ş. Y., (2010). Müşteri Memnuniyeti Endekslerinin Oluşturulması ve Finansal Sonuçları. Erzincan Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.1, 263-280.

YİĞİTER, ŞULE. "Müşteri Memnuniyeti Endekslerinin Oluşturulması ve Finansal Sonuçları," Erzincan Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.1, 263-280, 2010

YİĞİTER, ŞULE Y. . "Müşteri Memnuniyeti Endekslerinin Oluşturulması ve Finansal Sonuçları." Erzincan Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.1, pp.263-280, 2010

YİĞİTER, Ş. Y. (2010) . "Müşteri Memnuniyeti Endekslerinin Oluşturulması ve Finansal Sonuçları." Erzincan Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.1, pp.263-280.

@article{article, author={ŞULE YÜKSEL YİĞİTER}, title={Müşteri Memnuniyeti Endekslerinin Oluşturulması ve Finansal Sonuçları}, journal={Erzincan Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi}, year=2010, pages={263-280} }