E. Türe, "Öğretmen Adaylarının Eğitim Programı Kuramları Yönelimlerini Ayrıştıran Değişkenler / Variables that Differentiating Pre-service Teachers' Curriculum Theories Orientations," E-International Journal of Educational Research , vol.14, no.5, pp.526-550, 2023
Türe, E. 2023. Öğretmen Adaylarının Eğitim Programı Kuramları Yönelimlerini Ayrıştıran Değişkenler / Variables that Differentiating Pre-service Teachers' Curriculum Theories Orientations. E-International Journal of Educational Research , vol.14, no.5 , 526-550.
Türe, E., (2023). Öğretmen Adaylarının Eğitim Programı Kuramları Yönelimlerini Ayrıştıran Değişkenler / Variables that Differentiating Pre-service Teachers' Curriculum Theories Orientations. E-International Journal of Educational Research , vol.14, no.5, 526-550.
Türe, ERSİN. "Öğretmen Adaylarının Eğitim Programı Kuramları Yönelimlerini Ayrıştıran Değişkenler / Variables that Differentiating Pre-service Teachers' Curriculum Theories Orientations," E-International Journal of Educational Research , vol.14, no.5, 526-550, 2023
Türe, ERSİN. "Öğretmen Adaylarının Eğitim Programı Kuramları Yönelimlerini Ayrıştıran Değişkenler / Variables that Differentiating Pre-service Teachers' Curriculum Theories Orientations." E-International Journal of Educational Research , vol.14, no.5, pp.526-550, 2023
Türe, E. (2023) . "Öğretmen Adaylarının Eğitim Programı Kuramları Yönelimlerini Ayrıştıran Değişkenler / Variables that Differentiating Pre-service Teachers' Curriculum Theories Orientations." E-International Journal of Educational Research , vol.14, no.5, pp.526-550.
@article{article, author={ERSİN TÜRE}, title={Öğretmen Adaylarının Eğitim Programı Kuramları Yönelimlerini Ayrıştıran Değişkenler / Variables that Differentiating Pre-service Teachers' Curriculum Theories Orientations}, journal={E-International Journal of Educational Research}, year=2023, pages={526-550} }