F. Aslay Et Al. , "Sınıf Yönetimi Yazılımının İşbirlikli Yöntem İle Programlama Temelleri Dersinde Kullanımının Öğrenci Başarısına Etkisi," Journal of Computer and Education Research (ISSN:2148-2896) , vol.4, no.7, pp.47-64, 2016
Aslay, F. Et Al. 2016. Sınıf Yönetimi Yazılımının İşbirlikli Yöntem İle Programlama Temelleri Dersinde Kullanımının Öğrenci Başarısına Etkisi. Journal of Computer and Education Research (ISSN:2148-2896) , vol.4, no.7 , 47-64.
Aslay, F., Özdemir, D., Akar, F., & Baran, A., (2016). Sınıf Yönetimi Yazılımının İşbirlikli Yöntem İle Programlama Temelleri Dersinde Kullanımının Öğrenci Başarısına Etkisi. Journal of Computer and Education Research (ISSN:2148-2896) , vol.4, no.7, 47-64.
Aslay, Fulya Et Al. "Sınıf Yönetimi Yazılımının İşbirlikli Yöntem İle Programlama Temelleri Dersinde Kullanımının Öğrenci Başarısına Etkisi," Journal of Computer and Education Research (ISSN:2148-2896) , vol.4, no.7, 47-64, 2016
Aslay, Fulya Et Al. "Sınıf Yönetimi Yazılımının İşbirlikli Yöntem İle Programlama Temelleri Dersinde Kullanımının Öğrenci Başarısına Etkisi." Journal of Computer and Education Research (ISSN:2148-2896) , vol.4, no.7, pp.47-64, 2016
Aslay, F. Et Al. (2016) . "Sınıf Yönetimi Yazılımının İşbirlikli Yöntem İle Programlama Temelleri Dersinde Kullanımının Öğrenci Başarısına Etkisi." Journal of Computer and Education Research (ISSN:2148-2896) , vol.4, no.7, pp.47-64.
@article{article, author={Fulya Aslay Et Al. }, title={Sınıf Yönetimi Yazılımının İşbirlikli Yöntem İle Programlama Temelleri Dersinde Kullanımının Öğrenci Başarısına Etkisi}, journal={Journal of Computer and Education Research (ISSN:2148-2896)}, year=2016, pages={47-64} }