Z. ÇAKMAK Et Al. , "İlköğretim Matematik Eğitimi Öğrencilerinin Matematiğin Doğasına İlişkin Felsefi Düşüncelerinin Yapısal Eşitlik Modeli İle İncelenmesi," 12. Matematik Sempozyumu (Toplumda Matematik) , Ankara, Turkey, 2015
ÇAKMAK, Z. Et Al. 2015. İlköğretim Matematik Eğitimi Öğrencilerinin Matematiğin Doğasına İlişkin Felsefi Düşüncelerinin Yapısal Eşitlik Modeli İle İncelenmesi. 12. Matematik Sempozyumu (Toplumda Matematik) , (Ankara, Turkey).
ÇAKMAK, Z., BAŞ, F., IŞIK, A., BEKDEMİR, M., & OKUR, M., (2015). İlköğretim Matematik Eğitimi Öğrencilerinin Matematiğin Doğasına İlişkin Felsefi Düşüncelerinin Yapısal Eşitlik Modeli İle İncelenmesi . 12. Matematik Sempozyumu (Toplumda Matematik), Ankara, Turkey
ÇAKMAK, ZEYNEP Et Al. "İlköğretim Matematik Eğitimi Öğrencilerinin Matematiğin Doğasına İlişkin Felsefi Düşüncelerinin Yapısal Eşitlik Modeli İle İncelenmesi," 12. Matematik Sempozyumu (Toplumda Matematik), Ankara, Turkey, 2015
ÇAKMAK, ZEYNEP Ç. Et Al. "İlköğretim Matematik Eğitimi Öğrencilerinin Matematiğin Doğasına İlişkin Felsefi Düşüncelerinin Yapısal Eşitlik Modeli İle İncelenmesi." 12. Matematik Sempozyumu (Toplumda Matematik) , Ankara, Turkey, 2015
ÇAKMAK, Z. Et Al. (2015) . "İlköğretim Matematik Eğitimi Öğrencilerinin Matematiğin Doğasına İlişkin Felsefi Düşüncelerinin Yapısal Eşitlik Modeli İle İncelenmesi." 12. Matematik Sempozyumu (Toplumda Matematik) , Ankara, Turkey.
@conferencepaper{conferencepaper, author={ZEYNEP ÇAKMAK GÜREL Et Al. }, title={İlköğretim Matematik Eğitimi Öğrencilerinin Matematiğin Doğasına İlişkin Felsefi Düşüncelerinin Yapısal Eşitlik Modeli İle İncelenmesi}, congress name={12. Matematik Sempozyumu (Toplumda Matematik)}, city={Ankara}, country={Turkey}, year={2015}}