Ş. Tanoğlu Et Al. , "5. 6. ve 7.Sınıf Öğrencilerinin Üç Boyutlu Nesneleri Çizim Başarısı ile Görsel Matematik Okuryazarlığı Özyeterlik Algıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi," Journal of Strategic Research in Social Science (JoSReSS) , vol.3, no.2, pp.29-40, 2017
Tanoğlu, Ş. Et Al. 2017. 5. 6. ve 7.Sınıf Öğrencilerinin Üç Boyutlu Nesneleri Çizim Başarısı ile Görsel Matematik Okuryazarlığı Özyeterlik Algıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi. Journal of Strategic Research in Social Science (JoSReSS) , vol.3, no.2 , 29-40.
Tanoğlu, Ş., Taşkesen, O., Bakırhan, A., & Taşkesen, S., (2017). 5. 6. ve 7.Sınıf Öğrencilerinin Üç Boyutlu Nesneleri Çizim Başarısı ile Görsel Matematik Okuryazarlığı Özyeterlik Algıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi. Journal of Strategic Research in Social Science (JoSReSS) , vol.3, no.2, 29-40.
Tanoğlu, ŞEYDA Et Al. "5. 6. ve 7.Sınıf Öğrencilerinin Üç Boyutlu Nesneleri Çizim Başarısı ile Görsel Matematik Okuryazarlığı Özyeterlik Algıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi," Journal of Strategic Research in Social Science (JoSReSS) , vol.3, no.2, 29-40, 2017
Tanoğlu, ŞEYDA Et Al. "5. 6. ve 7.Sınıf Öğrencilerinin Üç Boyutlu Nesneleri Çizim Başarısı ile Görsel Matematik Okuryazarlığı Özyeterlik Algıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi." Journal of Strategic Research in Social Science (JoSReSS) , vol.3, no.2, pp.29-40, 2017
Tanoğlu, Ş. Et Al. (2017) . "5. 6. ve 7.Sınıf Öğrencilerinin Üç Boyutlu Nesneleri Çizim Başarısı ile Görsel Matematik Okuryazarlığı Özyeterlik Algıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi." Journal of Strategic Research in Social Science (JoSReSS) , vol.3, no.2, pp.29-40.
@article{article, author={ŞEYDA TANOĞLU Et Al. }, title={5. 6. ve 7.Sınıf Öğrencilerinin Üç Boyutlu Nesneleri Çizim Başarısı ile Görsel Matematik Okuryazarlığı Özyeterlik Algıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi}, journal={Journal of Strategic Research in Social Science (JoSReSS)}, year=2017, pages={29-40} }