M. Y. USTABULUT, "YABANCI DİL OLARAK TÜRKÇE ÖĞRETEN EĞİTMENLERİN EĞİTİM PROGRAMI OKURYAZARLIK DÜZEYLERİ," Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.31, no.3, pp.1235-1243, 2021
USTABULUT, M. Y. 2021. YABANCI DİL OLARAK TÜRKÇE ÖĞRETEN EĞİTMENLERİN EĞİTİM PROGRAMI OKURYAZARLIK DÜZEYLERİ. Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.31, no.3 , 1235-1243.
USTABULUT, M. Y., (2021). YABANCI DİL OLARAK TÜRKÇE ÖĞRETEN EĞİTMENLERİN EĞİTİM PROGRAMI OKURYAZARLIK DÜZEYLERİ. Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.31, no.3, 1235-1243.
USTABULUT, METE. "YABANCI DİL OLARAK TÜRKÇE ÖĞRETEN EĞİTMENLERİN EĞİTİM PROGRAMI OKURYAZARLIK DÜZEYLERİ," Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.31, no.3, 1235-1243, 2021
USTABULUT, METE Y. . "YABANCI DİL OLARAK TÜRKÇE ÖĞRETEN EĞİTMENLERİN EĞİTİM PROGRAMI OKURYAZARLIK DÜZEYLERİ." Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.31, no.3, pp.1235-1243, 2021
USTABULUT, M. Y. (2021) . "YABANCI DİL OLARAK TÜRKÇE ÖĞRETEN EĞİTMENLERİN EĞİTİM PROGRAMI OKURYAZARLIK DÜZEYLERİ." Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.31, no.3, pp.1235-1243.
@article{article, author={METE YUSUF USTABULUT}, title={YABANCI DİL OLARAK TÜRKÇE ÖĞRETEN EĞİTMENLERİN EĞİTİM PROGRAMI OKURYAZARLIK DÜZEYLERİ}, journal={Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi}, year=2021, pages={1235-1243} }