V. A. SANALAN Et Al. , "Öz düzenlemeli öğrenmenin fen ve teknoloji eğitimi açısından değerlendirilmesi," Erzincan Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi , vol.5, no.1, pp.103-118, 2012
SANALAN, V. A. Et Al. 2012. Öz düzenlemeli öğrenmenin fen ve teknoloji eğitimi açısından değerlendirilmesi. Erzincan Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi , vol.5, no.1 , 103-118.
SANALAN, V. A., Bektaş, Ö., Şahin, R., Sayan, Y., & Oktay, E., (2012). Öz düzenlemeli öğrenmenin fen ve teknoloji eğitimi açısından değerlendirilmesi. Erzincan Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi , vol.5, no.1, 103-118.
SANALAN, VEHBİ Et Al. "Öz düzenlemeli öğrenmenin fen ve teknoloji eğitimi açısından değerlendirilmesi," Erzincan Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi , vol.5, no.1, 103-118, 2012
SANALAN, VEHBİ A. Et Al. "Öz düzenlemeli öğrenmenin fen ve teknoloji eğitimi açısından değerlendirilmesi." Erzincan Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi , vol.5, no.1, pp.103-118, 2012
SANALAN, V. A. Et Al. (2012) . "Öz düzenlemeli öğrenmenin fen ve teknoloji eğitimi açısından değerlendirilmesi." Erzincan Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi , vol.5, no.1, pp.103-118.
@article{article, author={VEHBİ AYTEKİN SANALAN Et Al. }, title={Öz düzenlemeli öğrenmenin fen ve teknoloji eğitimi açısından değerlendirilmesi}, journal={Erzincan Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi}, year=2012, pages={103-118} }