O. AYDIN, "Yazma Güçlüğü Görülen Öğrencilerin El Yazısı Okunaklık Düzeylerinin Artırılmasında Kopyalama Metin Uygulamasının İpucunun Giderek Artırılması Uygulamasıyla Sunulmasıyla Yürütülen Öğretimin Etkililiği," Uluslararası Katılımlı 27. Ulusal Özel Eğitim Kongresi , 2017
AYDIN, O. 2017. Yazma Güçlüğü Görülen Öğrencilerin El Yazısı Okunaklık Düzeylerinin Artırılmasında Kopyalama Metin Uygulamasının İpucunun Giderek Artırılması Uygulamasıyla Sunulmasıyla Yürütülen Öğretimin Etkililiği. Uluslararası Katılımlı 27. Ulusal Özel Eğitim Kongresi .
AYDIN, O., (2017). Yazma Güçlüğü Görülen Öğrencilerin El Yazısı Okunaklık Düzeylerinin Artırılmasında Kopyalama Metin Uygulamasının İpucunun Giderek Artırılması Uygulamasıyla Sunulmasıyla Yürütülen Öğretimin Etkililiği . Uluslararası Katılımlı 27. Ulusal Özel Eğitim Kongresi
AYDIN, ORHAN. "Yazma Güçlüğü Görülen Öğrencilerin El Yazısı Okunaklık Düzeylerinin Artırılmasında Kopyalama Metin Uygulamasının İpucunun Giderek Artırılması Uygulamasıyla Sunulmasıyla Yürütülen Öğretimin Etkililiği," Uluslararası Katılımlı 27. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, 2017
AYDIN, ORHAN. "Yazma Güçlüğü Görülen Öğrencilerin El Yazısı Okunaklık Düzeylerinin Artırılmasında Kopyalama Metin Uygulamasının İpucunun Giderek Artırılması Uygulamasıyla Sunulmasıyla Yürütülen Öğretimin Etkililiği." Uluslararası Katılımlı 27. Ulusal Özel Eğitim Kongresi , 2017
AYDIN, O. (2017) . "Yazma Güçlüğü Görülen Öğrencilerin El Yazısı Okunaklık Düzeylerinin Artırılmasında Kopyalama Metin Uygulamasının İpucunun Giderek Artırılması Uygulamasıyla Sunulmasıyla Yürütülen Öğretimin Etkililiği." Uluslararası Katılımlı 27. Ulusal Özel Eğitim Kongresi .
@conferencepaper{conferencepaper, author={ORHAN AYDIN}, title={Yazma Güçlüğü Görülen Öğrencilerin El Yazısı Okunaklık Düzeylerinin Artırılmasında Kopyalama Metin Uygulamasının İpucunun Giderek Artırılması Uygulamasıyla Sunulmasıyla Yürütülen Öğretimin Etkililiği}, congress name={Uluslararası Katılımlı 27. Ulusal Özel Eğitim Kongresi}, city={}, country={}, year={2017}}