F. Baş Et Al. , "İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Matematiğin Doğasına İlişkin Düşünceleri Bir Yapısal Eşitlik Modeli İncelemesi," Gazi Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.23, no.1, pp.123-140, 2015
Baş, F. Et Al. 2015. İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Matematiğin Doğasına İlişkin Düşünceleri Bir Yapısal Eşitlik Modeli İncelemesi. Gazi Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.23, no.1 , 123-140.
Baş, F., Işık, A., Çakmak, Z., Okur, M., & Bekdemir, M., (2015). İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Matematiğin Doğasına İlişkin Düşünceleri Bir Yapısal Eşitlik Modeli İncelemesi. Gazi Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.23, no.1, 123-140.
Baş, Fatih Et Al. "İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Matematiğin Doğasına İlişkin Düşünceleri Bir Yapısal Eşitlik Modeli İncelemesi," Gazi Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.23, no.1, 123-140, 2015
Baş, Fatih Et Al. "İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Matematiğin Doğasına İlişkin Düşünceleri Bir Yapısal Eşitlik Modeli İncelemesi." Gazi Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.23, no.1, pp.123-140, 2015
Baş, F. Et Al. (2015) . "İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Matematiğin Doğasına İlişkin Düşünceleri Bir Yapısal Eşitlik Modeli İncelemesi." Gazi Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.23, no.1, pp.123-140.
@article{article, author={Fatih Baş Et Al. }, title={İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Matematiğin Doğasına İlişkin Düşünceleri Bir Yapısal Eşitlik Modeli İncelemesi}, journal={Gazi Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi}, year=2015, pages={123-140} }