E. ÖZKAN PİR, "Webrooming davranışı ve tüketici sinizmi ilişkisinde fiyat duyarlılığının aracı etkisi," Business and Management Studies: An International Journal , vol.10, no.1, pp.340-365, 2022
ÖZKAN PİR, E. 2022. Webrooming davranışı ve tüketici sinizmi ilişkisinde fiyat duyarlılığının aracı etkisi. Business and Management Studies: An International Journal , vol.10, no.1 , 340-365.
ÖZKAN PİR, E., (2022). Webrooming davranışı ve tüketici sinizmi ilişkisinde fiyat duyarlılığının aracı etkisi. Business and Management Studies: An International Journal , vol.10, no.1, 340-365.
ÖZKAN PİR, ESRA. "Webrooming davranışı ve tüketici sinizmi ilişkisinde fiyat duyarlılığının aracı etkisi," Business and Management Studies: An International Journal , vol.10, no.1, 340-365, 2022
ÖZKAN PİR, ESRA Ö. . "Webrooming davranışı ve tüketici sinizmi ilişkisinde fiyat duyarlılığının aracı etkisi." Business and Management Studies: An International Journal , vol.10, no.1, pp.340-365, 2022
ÖZKAN PİR, E. (2022) . "Webrooming davranışı ve tüketici sinizmi ilişkisinde fiyat duyarlılığının aracı etkisi." Business and Management Studies: An International Journal , vol.10, no.1, pp.340-365.
@article{article, author={ESRA ÖZKAN PİR}, title={Webrooming davranışı ve tüketici sinizmi ilişkisinde fiyat duyarlılığının aracı etkisi}, journal={Business and Management Studies: An International Journal}, year=2022, pages={340-365} }