H. POLAT And R. ÖZ, "Dağıtık Biliş Teorisinin Ders Planında Kullanımı: Teori, Model ve Ders Planı," Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.19, no.3, pp.180-190, 2017
POLAT, H. And ÖZ, R. 2017. Dağıtık Biliş Teorisinin Ders Planında Kullanımı: Teori, Model ve Ders Planı. Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.19, no.3 , 180-190.
POLAT, H., & ÖZ, R., (2017). Dağıtık Biliş Teorisinin Ders Planında Kullanımı: Teori, Model ve Ders Planı. Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.19, no.3, 180-190.
POLAT, HAMZA, And RECEP ÖZ. "Dağıtık Biliş Teorisinin Ders Planında Kullanımı: Teori, Model ve Ders Planı," Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.19, no.3, 180-190, 2017
POLAT, HAMZA And ÖZ, RECEP. "Dağıtık Biliş Teorisinin Ders Planında Kullanımı: Teori, Model ve Ders Planı." Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.19, no.3, pp.180-190, 2017
POLAT, H. And ÖZ, R. (2017) . "Dağıtık Biliş Teorisinin Ders Planında Kullanımı: Teori, Model ve Ders Planı." Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.19, no.3, pp.180-190.
@article{article, author={HAMZA POLAT And author={RECEP ÖZ}, title={Dağıtık Biliş Teorisinin Ders Planında Kullanımı: Teori, Model ve Ders Planı}, journal={Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2017, pages={180-190} }