H. S. Aktepe And T. Durukan, "Siyasal Pazarlama İletişiminde Yeni Sosyal Medya Kanallarının Kullanımın Z Kuşağı Üzerindeki Etkisini Belirlemeye Yönelik Betimleyici Bir Araştırma: Youtube ve Twitch Örneği," Journal of Applied And Theoretical Social Sciences , vol.4, pp.26-36, 2022
Aktepe, H. S. And Durukan, T. 2022. Siyasal Pazarlama İletişiminde Yeni Sosyal Medya Kanallarının Kullanımın Z Kuşağı Üzerindeki Etkisini Belirlemeye Yönelik Betimleyici Bir Araştırma: Youtube ve Twitch Örneği. Journal of Applied And Theoretical Social Sciences , vol.4 , 26-36.
Aktepe, H. S., & Durukan, T., (2022). Siyasal Pazarlama İletişiminde Yeni Sosyal Medya Kanallarının Kullanımın Z Kuşağı Üzerindeki Etkisini Belirlemeye Yönelik Betimleyici Bir Araştırma: Youtube ve Twitch Örneği. Journal of Applied And Theoretical Social Sciences , vol.4, 26-36.
Aktepe, HİLAL, And Tülin Durukan. "Siyasal Pazarlama İletişiminde Yeni Sosyal Medya Kanallarının Kullanımın Z Kuşağı Üzerindeki Etkisini Belirlemeye Yönelik Betimleyici Bir Araştırma: Youtube ve Twitch Örneği," Journal of Applied And Theoretical Social Sciences , vol.4, 26-36, 2022
Aktepe, HİLAL S. And Durukan, Tülin. "Siyasal Pazarlama İletişiminde Yeni Sosyal Medya Kanallarının Kullanımın Z Kuşağı Üzerindeki Etkisini Belirlemeye Yönelik Betimleyici Bir Araştırma: Youtube ve Twitch Örneği." Journal of Applied And Theoretical Social Sciences , vol.4, pp.26-36, 2022
Aktepe, H. S. And Durukan, T. (2022) . "Siyasal Pazarlama İletişiminde Yeni Sosyal Medya Kanallarının Kullanımın Z Kuşağı Üzerindeki Etkisini Belirlemeye Yönelik Betimleyici Bir Araştırma: Youtube ve Twitch Örneği." Journal of Applied And Theoretical Social Sciences , vol.4, pp.26-36.
@article{article, author={HİLAL SAADET AKTEPE And author={Tülin Durukan}, title={Siyasal Pazarlama İletişiminde Yeni Sosyal Medya Kanallarının Kullanımın Z Kuşağı Üzerindeki Etkisini Belirlemeye Yönelik Betimleyici Bir Araştırma: Youtube ve Twitch Örneği}, journal={Journal of Applied And Theoretical Social Sciences}, year=2022, pages={26-36} }