H. S. Çiftci And T. Durukan, "POSTA İŞLETMELERİNDE SUNULAN HİZMETLERİN KALİTESİNİN KARŞILAŞTIRMALI ÖLÇÜMÜ: TÜRKİYE POSTA İŞLETMESİ ÖRNEĞİ," Üçüncü Sektör Sosyal Ekonomi , vol.56, no.4, pp.2300-2320, 2021
Çiftci, H. S. And Durukan, T. 2021. POSTA İŞLETMELERİNDE SUNULAN HİZMETLERİN KALİTESİNİN KARŞILAŞTIRMALI ÖLÇÜMÜ: TÜRKİYE POSTA İŞLETMESİ ÖRNEĞİ. Üçüncü Sektör Sosyal Ekonomi , vol.56, no.4 , 2300-2320.
Çiftci, H. S., & Durukan, T., (2021). POSTA İŞLETMELERİNDE SUNULAN HİZMETLERİN KALİTESİNİN KARŞILAŞTIRMALI ÖLÇÜMÜ: TÜRKİYE POSTA İŞLETMESİ ÖRNEĞİ. Üçüncü Sektör Sosyal Ekonomi , vol.56, no.4, 2300-2320.
Çiftci, HİLAL, And Tülin Durukan. "POSTA İŞLETMELERİNDE SUNULAN HİZMETLERİN KALİTESİNİN KARŞILAŞTIRMALI ÖLÇÜMÜ: TÜRKİYE POSTA İŞLETMESİ ÖRNEĞİ," Üçüncü Sektör Sosyal Ekonomi , vol.56, no.4, 2300-2320, 2021
Çiftci, HİLAL S. And Durukan, Tülin. "POSTA İŞLETMELERİNDE SUNULAN HİZMETLERİN KALİTESİNİN KARŞILAŞTIRMALI ÖLÇÜMÜ: TÜRKİYE POSTA İŞLETMESİ ÖRNEĞİ." Üçüncü Sektör Sosyal Ekonomi , vol.56, no.4, pp.2300-2320, 2021
Çiftci, H. S. And Durukan, T. (2021) . "POSTA İŞLETMELERİNDE SUNULAN HİZMETLERİN KALİTESİNİN KARŞILAŞTIRMALI ÖLÇÜMÜ: TÜRKİYE POSTA İŞLETMESİ ÖRNEĞİ." Üçüncü Sektör Sosyal Ekonomi , vol.56, no.4, pp.2300-2320.
@article{article, author={HİLAL SAADET AKTEPE And author={Tülin Durukan}, title={POSTA İŞLETMELERİNDE SUNULAN HİZMETLERİN KALİTESİNİN KARŞILAŞTIRMALI ÖLÇÜMÜ: TÜRKİYE POSTA İŞLETMESİ ÖRNEĞİ}, journal={Üçüncü Sektör Sosyal Ekonomi}, year=2021, pages={2300-2320} }