Ş. M. Pala, " Sosyal Bilgiler Dersi Öğretim Programında Yer Alan Anahtar Yetkinliklerin Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi," BAYBURT EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , vol.17, no.33, pp.128-159, 2022
Pala, Ş. M. 2022. Sosyal Bilgiler Dersi Öğretim Programında Yer Alan Anahtar Yetkinliklerin Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi. BAYBURT EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , vol.17, no.33 , 128-159.
Pala, Ş. M., (2022). Sosyal Bilgiler Dersi Öğretim Programında Yer Alan Anahtar Yetkinliklerin Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi. BAYBURT EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , vol.17, no.33, 128-159.
Pala, ŞENOL. " Sosyal Bilgiler Dersi Öğretim Programında Yer Alan Anahtar Yetkinliklerin Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi," BAYBURT EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , vol.17, no.33, 128-159, 2022
Pala, ŞENOL M. . " Sosyal Bilgiler Dersi Öğretim Programında Yer Alan Anahtar Yetkinliklerin Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi." BAYBURT EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , vol.17, no.33, pp.128-159, 2022
Pala, Ş. M. (2022) . " Sosyal Bilgiler Dersi Öğretim Programında Yer Alan Anahtar Yetkinliklerin Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi." BAYBURT EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , vol.17, no.33, pp.128-159.
@article{article, author={ŞENOL MAİL PALA}, title={ Sosyal Bilgiler Dersi Öğretim Programında Yer Alan Anahtar Yetkinliklerin Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi}, journal={BAYBURT EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ}, year=2022, pages={128-159} }